Flaggermusa Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Hvor gammelt var barnet og hvorfor senket dere den akkurat da? Gikk det greit?
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Dette lurer jeg også på... På en måte frister det lite å brette kroppen dobbelt og haale ut en 10 kg tung Muffin, men på en annen måte så vil jeg IKKE at han plutselig haler seg opp og tipper over kanten Han er ganske treig motorisk sett til å være 6,5 mnd, og gjør ikke annet enn å rulle fra rygg til mage, men han er jo råsterk i skipper'n-armene sine...
mor til en stor og liten Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg tror meg må gjøre det snart, helst i morgen. Han prøvde å klatre over i morrest, mens han sikkert ropte for n`te gang - våkne mamma!! på babyspråket:D Han er 9,5 mnd.
Flaggermusa Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2011 Her reiste mini seg opp på knærna for første gang i dag. To ganger i senga og to ganger i stua. Står på knær og holder seg fast, så jeg ser for meg at det ikke er lenge før han står på beina. Og da er det fort å stupe over. Tenker vi må gjøre det rimelig snart.....
El1 Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg pleier å sette han i senga mens jeg går på do, også ser jeg senga fra doen sånn at jeg kan vinke til han osv. Beklager hvis dette ble for mye info. Men altså, plutselig en dag reiste han seg og holdt på å vippe ut av senga. Da flytta vi den ett hakk ned, han var da nesten 8 mnd. Nå er han straks 10 og vi skal flytte den til nederste hakk fordi han hopper og herjer.
oslo37 Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Vi senka til midtnivået for et par uker siden. Da sto han på kne og dro i kanten. Han er seks måneder nå, og kjapp i vendinga. Tenker at det er sånne ting man bør gjøre heller litt for tidlig... Vi har satt knotter på bordhjørnene også.
Junifrue Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Vi har ikke gjort det ennå selv om vesla er 9 mnd. Hun setter seg ikke opp selv enda, men den dagen jeg finner henne sittende i senga senker vi bunnen.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Når han var 5,5 mnd ca, da startet han å sette seg opp etter sprinklene, nå er han 8,5, og senga må senkes på ny, da han snart reiser seg opp på bena.. Gruer meg, har gravidmage som er i veien når jeg legger han ned og henter han opp nå, hvordan skal det vel gå når han er enda et hakk lenger ned.
littlefairy Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Senka den rundt 6mnd alder, fordi jeg ikke turte vente lenger, og hørte om barn som var tidlig ute med å reise seg opp etc Men han reiste seg ikke opp før 9-9,5mnd alder da, men var egentlig greit at han var vant med å ligge der "nede" Litt slitsomt for ryggen når man står der kl 2 om natta for å¨prøve å roe han nedi senga, men en stol ved siden av senga gjør under det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå