Gå til innhold

Noen som jobber i hjemmesykepleien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykepleier, har jobbet på sykehus og sykehjem, og er veldig lei kveldsvakter og jobb hver 3 helg. Er det noen med erfaring fra hjemmesykepleiern her. Og vet noe om det er vanligst med hver 3 eller 4 helg? Og ca. hvor ofte man må jobbe kveldsvakter ( i full stilling)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk jobb i hjemmesykepleien, men takket nei...jobb hver 3.helg, og ca 2 kveldsvakter i uka. Kveldsvakt fra 15.30 til 23.00

Skrevet

Uff da. Jeg har også fått tilbud om en jobb, men tok det helt forgitt at det var hver 4 helg...Nå må jeg veil vente helt til mandag med å få svar på det.

Skrevet

Hvor i landet var det du fikk tilbud??

Skrevet

Jeg jobber i hjemmesykepleien. vi jobber hver 3helg. *noen fylker har hver 4helg* eller s[ jobber jeg ca 1 til 2 kvelder n[r jeg jobber helg. Og kanksje1 til 2 kvelder i uken

Skrevet

Hos oss har vi hver 3.helg.Da er ene helgen fredag,lørdag og søndag og andre helgen er bare lørdag og søndag.

Er litt forskjellig hvor mye sevakter man har,men det ligger vel på mellom 6-8 vakter på en 6 ukersturnus:)

Dette er i Bergen:)

Skrevet

Hvorfor i all verden tok du for gitt at det var hver 4 helg? ;)

Jeg har jobbet i flere kommuner, der er det hver 3 helg og ca 1 kveldsvakt per uke.

Skrevet

Hver 3. helg er vanlig, men vi har to kveldsvakter i uken. Synes det er litt mye da vi hadde kun 1 før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...