Gå til innhold

Hva tenker du hvis du møter

Anbefalte innlegg

Skrevet

en ansatt i barnehagen der barnet ditt gå,r ute på byen, og den ansatte er skikkelig full?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle jeg tenke noe om det?

Dette er utenom arbeidstid.

Så lenge personen er edru når h*n skal ta seg av barnet mitt har ikke jeg noe med hvor mye personen drikker ellers.

Skrevet

Ettersom jeg er fullstedig klar over at ansatte i barnehagen ikke er som julenissen og kun dukker opp etter behov så er jeg også fullstendig klar over at ansatte i barnehagen er som folk flest: de spiser, de driter, de ler, de gråter, de drikker tran, de drikker øl og de kan drite seg ut i fylla som de fleste andre kan og kanskje har gjort.

Jeg humerer litt og fortsetter med mitt for hva en ansatt i barnehagen gjør på fritiden endrer ikke mitt syn på den jobben som gjøres i barnehagen og den er bra:-)

Skrevet

Hadde tenkt at dette var helt uakseptabelt!!! Den ansatte i barnehagen skal ikke ha et liv i helgene, men sitte å lese de siste forskriftene innen barnehage, forskning og slikt for å være helt forbredt til den kommende uka. Helst lese seg opp på alt som har med barn å gjøre. Skammelig å være på byen da. Huff.

Skrevet

Haha! Og i det øyeblikket du underskriver en jobbkontrakt i en barnehage så fraskriver du deg retten til å leve som alle andre?!

Jøje meg.

Skrevet

At hun har et liv utenfor jobben. Ærlig talt, skal ikke bhg ansatte og andre som jobber med barn og unge ha et liv utenfor jobben?

Skrevet

Bryr meg overhodet ikke om det

Skrevet

hehehe... ikke sant ;)

Hva er dette for et tullete spørsmål, hi? Du mener vel ikke at dette gjør den ansatte til en dårlig omsorgsgiver for barnet ditt? Hadde hun vært drita på jobb, ja ok... Da skjønner jeg reaksjonen.. hehe

Skrevet

Tja, som mor til en ett- og treåring er jeg faktisk aldri på byen lenger...

Skrevet

Tenker ikke en dritt. De er faktisk normale mennesker de og. Eller neeeei vent nå litt. De må jo sperre seg inne og bare være profesjonelle barnehage ansatte! Og hvis de skulle være gærne nok til å gå ut så må de jo minst være 50 mil unna...

Eh.

Skrevet

Selv er jeg ute en gang i blant - og skulle noen ha dømt meg for å ha tatt noen glass alkohol i ny & ne på min egen fritid bare fordi jeg jobber med folk (ekspeditør i familiebutikk) - ja da hadde jeg bedt dem reise der sola aldri skinner;)

Folk har et LIV utenom jobben..Man kan fortsatt være en god og omsorgsfull person. Både de uten barn og med barn har et behov for å gå ut av og til.

Skrevet

Nei for er man mor skal man ikke gå på byen. Det er jo hvertfall helt uakseptabelt. Pffs blir oppgitt over DIB BIM damer.

Skrevet

Så lenge hun ikke er full på jobb, kunne det ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Så fint at hun har det gøy :-)

Skrevet

Jeg er ikke en mor som mener det, men er en ansatt i barnehage. Har en kollega som fikk refs av styrer, fordi en forelder hadde klaget på, at de hadde møtt han full en lørdagskveld.

HI

Skrevet

Jeg tenker Oi, der var det noen jeg kjente, så kjekt! Jeg må si heeeeiiiii! (for mest trolig er jeg jo full selv, på byen på den tiden av døgnet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...