Gå til innhold

Kan dere ta en titt på testen min, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.123hjemmeside.no/testetroll/

Sliter VELDIG med å få tatt bilde av den..

Trenger flere til å se om streken virkelig er der..spurte en venninne som var her, hun kunne se den klart og tydelig,,

Ble bare veldig usikker siden jeg begynte å blø så smått..

Tar gjerne i mot tips til bedre fotografering;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg ser det på den testen, så er den negativ. FORDI; streken skal være like tykk som kontrollstreken, og ikke såtråtynn. Sytråstreker er regnet som negative. Men igen, det kan hende ikke eg ser det ordentig...

Ta en test igen om et åar dager, så vet du helt sikkert! Når skal du egentlig ha tr?

Skrevet

Den er like tykk..bare dumme bilde som ikke viser det...

Skrevet

Hadde IKM i går, testet i dag.

Skrevet

Jeg ser den :) Men var veeeeldig svak, så ville nok tatt en ny om et par dager. Men mange sier en strek er en strek :)

Skrevet

Jeg ser dessverre ikke noe, men det kan hende at bildet lyver??

Ta en test til på søndag kanskje...

Skrevet

Mine var sånn!!! men, det var 8-9 dpo. Velger å tro at det bare er litt lite hcg enda. Håper du snart får sterkere tester-

Lykke til!

Skrevet

Jeg ser streken! Og en strek er en strek! Mine var også slik noen dager før IKM, og inni senga sover en gutt på ett år;) jeg er helt sikker på at denne streken er sterkere i morgen! Så jeg gir deg et forsiktig: GRAULERER!!!!!!:)))

Skrevet

Jeg ser den. Håper spiren klorer seg fast :o)

Skrevet

Skimter streken, like tykk som den andre. Krysser fingrene for at det ikke er kjemisk, sidne du har begynt å blø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...