Gå til innhold

Hmm.. Gul"stripe"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på mensen, i følge pillebrettet mitt skulle den komme igår, men får den ikke helt på den dagen, likevel er jeg nervøs..

Jeg har bind, slik i tilfelle.. Og idag da jeg var på do, var det en veldig veldig lys gulstripe i bindet.. og jeg lurer på om det kan tyde på mensen en av de nærmeste dagene? Noen som opplever det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan skal noen her kunne svare på det? du må nok bare vente og se

Skrevet

Gult er enten utflod eller tiss.

Skrevet

Spurte jo etter om noen fikk det noen dager før mens... Kan virkelig ikke være gravid nå!

Er det mulig å bli gravid om jeg hadde mensen for 1 mnd siden, hadde samleie 3 okt. Og eggløsning ca 14 dager etter mens?

Kan da ikke være mulig det? :/

Skrevet

Men hallo !! VENT å se om du får den eller ikke. Går du en uke uten mens så tar du bare en test eller drar til legen. Verre er det ikke.

Skrevet

men hva kan altså være grunnen til at mensen ikke kommer uansett om jeg går på "sukkerpillene" nå?

Skrevet

sånt SKJEER . Ppiller eller ei, kan hende du bytter mens periode. Det gjør man stort sett to ganger i året. Noen merker det ikke fordi det bare er noen dagers forskjell, mens andre kan måtte vente i 2 uker. Sånn er det bare. Ingen vits i å gnåle noe mer før du har tatt en test og sett ann. Ingen her er eksperter.

Skrevet

Vet du, jeg orker ikke at folk skal gidde svare slikt, jeg spurte og har hatt en stressende periode nå lenge, og en veldig vanskelig, jeg har tatt tøffe valg, og frykter derfor at jeg er gravid nå siden det ikke passer...

Ingen er eksperter NEI, men jeg spurte om andre har opplevd det!

Skrevet

Atter en dib kjerring som lager ett inlegg og ikke tåler å få svar. Jaja. Og hvorfor mase mere om det da du ser at ingen andre svarer ? Det er jo ikke noe negative svar du har fått her, bare ren fakta. Så skjønner ikke hva du hisser deg opp over. Hjelpes.

Skrevet

Hvorfor hisser du deg opp HI ? Syns du har fått greie og utdypende svar på det du lurte på!

Skrevet

Enig med de andre over her

helt normalt...!

Skrevet

Er det mulig? Hadde dere over her muligens vært i samme situasjon som hi muligens er i, så er det ikke sikkert dere heller hadde likt å fått et slikt svar?

Skrevet

Forstår fortsatt ikke hva som er så galt med de svarene over her men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...