Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Her blir det stekt kyllingfilet, kremet kyllingsaus, kokt ris og en grønn salat med agurk, mais og ananas. Sjokolademousse til dessert! :-) Nammi, nammi!! Detta blir gøtt:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 fyllt pita med karbonadedeig som har ligget i hvitløk og c\fersk cilli å masse hjemmelaga hvitløksdressing + salat osv nam nam nam !!! dessert er enda litt usikkert, men spiste en hel 200g sjokolade igår så har vel egentlig hatt min dose snop for helga.... før den startet
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Stekt ørret og ovnsbakte rotgrønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Taco, som det har vært hver fredag i over et år og jeg er drittlei hele greia!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Du, 15:03 :-) Hvordan lager du hjemmelaget hvitløksdressing? Og steker du karbonadedeigen før du legger den med chili osv? Hørtes goooodt ut det der Her blir det stekt indrefilet surra med spekeskinke, serveres med hjemmelaget potetmos, soppstuing , dampet asparges og dadler surret i bacon :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Det hørtes kjempegodt ut hi =) Jeg ba mannen ta med en burger når han kommer, så det blir vel middagen idag. Orker ikke å lage noe, får ta det igjen imorgen =)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Her er det pizza med kylling, vårløk og cashewnøtter
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Fiskepinner med poteter og maaasssssee rømme
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 I dag er mannen ute på byen ,så jeg skal kose meg med Biff, fløtegratinerte poteter,brokkoli,bifftomat,stekt løk og peppersaus og 1 corona . Til dessert skal jeg ha jordbær og 1 glass musserende vin. Gleder meg
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg er alene med barna idag som er halvsyke, så det blir noe lettvint. Ris, kylling og wokgrønnsaker
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 Kjøpt meg en pizza jeg - samboern er på fest med gutta ikveld så da blir det kvalitetstid med meg ikveld Godteri og jentefilm vil det si!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 "Gressenke" i helge og velger enkle løsninger som barna liker I dag ble det ferdiglaget pizza fra ferskvaredisken på Ica Maxi, rett i ovnen og ferdig middag! Nå er det til for barne-TV og snop
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Kalkunfilet, couscous, grønnsaker og saus av creme fraiche.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #15 Skrevet 28. oktober 2011 Fiskegrateng, mandelpoteter og råkost med gulrot, eple og litt rosiner En barnefavoritt her i huset.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 28. oktober 2011 #16 Skrevet 28. oktober 2011 Både jeg og gubben skal ha cheesburgertallerken fra kroa i byen! Diggers!!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Nachos.. Desserten blir potetgull og litt sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå