Gå til innhold

Hva er ukens fredagsmiddag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det stekt kyllingfilet, kremet kyllingsaus, kokt ris og en grønn salat med agurk, mais og ananas.

 

Sjokolademousse til dessert! :-)

 

Nammi, nammi!! Detta blir gøtt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fyllt pita med karbonadedeig som har ligget i hvitløk og c\fersk cilli :) å masse hjemmelaga hvitløksdressing + salat osv :) nam nam nam !!!

 

 

dessert er enda litt usikkert, men spiste en hel 200g sjokolade igår så har vel egentlig hatt min dose snop for helga.... før den startet :(

Skrevet

Stekt ørret og ovnsbakte rotgrønnsaker.

Skrevet

Taco, som det har vært hver fredag i over et år og jeg er drittlei hele greia!!

 

Skrevet

Du, 15:03 :-)

 

Hvordan lager du hjemmelaget hvitløksdressing?

 

Og steker du karbonadedeigen før du legger den med chili osv?

Hørtes goooodt ut det der :)

 

Her blir det stekt indrefilet surra med spekeskinke, serveres med hjemmelaget potetmos, soppstuing , dampet asparges og dadler surret i bacon :-)

Skrevet

Det hørtes kjempegodt ut hi =)

 

Jeg ba mannen ta med en burger når han kommer, så det blir vel middagen idag. Orker ikke å lage noe, får ta det igjen imorgen =)

 

Skrevet

Her er det pizza med kylling, vårløk og cashewnøtter :)

Skrevet

Fiskepinner med poteter og maaasssssee rømme :)

Skrevet

I dag er mannen ute på byen ,så jeg skal kose meg med Biff, fløtegratinerte poteter,brokkoli,bifftomat,stekt løk og peppersaus og 1 corona .

 

Til dessert skal jeg ha jordbær og 1 glass musserende vin.

 

Gleder meg :)

Skrevet

Jeg er alene med barna idag som er halvsyke, så det blir noe lettvint. Ris, kylling og wokgrønnsaker :)

Skrevet

Kjøpt meg en pizza jeg - samboern er på fest med gutta ikveld så da blir det kvalitetstid med meg ikveld ;) Godteri og jentefilm vil det si!

Skrevet

"Gressenke" i helge og velger enkle løsninger som barna liker ;)

 

I dag ble det ferdiglaget pizza fra ferskvaredisken på Ica Maxi, rett i ovnen og ferdig middag!

 

Nå er det til for barne-TV og snop :)

Skrevet

Kalkunfilet, couscous, grønnsaker og saus av creme fraiche.

Skrevet

Fiskegrateng, mandelpoteter og råkost med gulrot, eple og litt rosiner :) En barnefavoritt her i huset.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Både jeg og gubben skal ha cheesburgertallerken fra kroa i byen! Diggers!!!

Skrevet

Nachos.. :)

 

Desserten blir potetgull og litt sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...