Gå til innhold

Når gråt du sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øhhh, hvis du gidder å lete litt så vil du finne mange svar ang. det.

Det var et innlegg ang. det ikke for så lenge siden, og det fikk mange svar....

Skrevet

Ca 1 1/2 mnd siden tror jeg... Hadde en litt tung dag pga en MA, og samme dagen kom det en mms av ei venninnes nydelige nyfødte tulle... Det bare toppa seg litt akkurat da.

Skrevet

I dag... Tok endelig mot til meg for å ringe legen pga en kul i brystet. Hadde ikke forventet at jeg skulle komme inn på dagen til han å står nå i den berømte helsekøen for vidre undersøkelser.

Hadde ikke forbredt meg på å måtte snakke om dette til noen, ikke måtte bearbeide alle disse følelsene som kommer stormene opp i meg så fort...

Skrevet

I går!

Fordi jeg følte meg mislykket som mor. Har en sønn som ikke vil at jeg skal legge han, trøste han, bade han eller gjøre noe med han. KUN pappa som er god nok. Og slik har det vært siden fødsel. Nå er han snart 3 år.

Og jeg blir så lei meg!

Skrevet

Gråter nå. Savner min samboer selv om jeg er sint på han.

Skrevet

I dag. Vi har mistet en god kollega brått og uventet. Døde av hjerneblødning i dag, og var bare 40 år. Er helt utafor meg selv, og har grått mye i dag.

Skrevet

Jeg gråter omtrent daglig for tiden, fordi lillesøsteren min ble drept i sommer, noe som gjorde at hele min verden raste sammen.

Skrevet

I går. I dag har jeg ikke villet tenke på det, så da har det gått bra. Men det er en evig pine, med nye kapittel hver dag, så jeg kan ikke si når neste gang blir. Det kan bli i kveld.

Det gjelder ene barnet mitt.

Skrevet

I går. Jeg måtte for noen uker siden avlive hunden min. Det var utrolig trist og jeg kan knapt snakke om det uten å gråte :(

Skrevet

I dag da jeg leste et rørende innlegg av ei som hadde født et dødfødt barn...

Skrevet

Nå for en bitteliten stund siden. Grunn: sangen på Beat for beat var så fin, og fordi jeg er sliten og lei av å være gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...