Gå til innhold

Brystforstørrelse... når er man for gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 33 og har veldig lyst til å gjøre dette kanskje neste år. Da er jeg ferdig med å amme og etter 2 barn er ikke puppene slik de var før.

Er jeg for gammel? Har inntrykk av at det bare er yngre som gjør dette, men har kanskje å gjøre med at man ikke "annonserer" det like.

Hvor gamle var dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har time når jeg er 35.

Du er for gammel når du føler deg for gammel.

Jeg både ser ut og føler meg veldig ung.

Skrevet

Med mindre du er 100% flat eller har mistet et bryst er det like tåplig uansett hvor ung eller gammel du er. De helt unge kan riktignok skylde på at de er så unge at hjernen ikke er ferdig utviklet og at de derfor ikke forstår konsekvensene av det de gjør. De eldre har ikke det å skylde på en gang.

Skrevet

snakk om å svare på noe det ikke er spurt om!!!!

Skrevet

For gammel blir envel aldri, men er du sikker på at du trenger innlegg? Hvis det hadde vært nok med et løft ville jeg virkelig gått for det, da slipper du å ha noe liggende inne i kroppen.

Selv var jeg 23 (ung og dum) og gikk med dem til jeg var 29, veldig ubehagelig. Nå har jeg lært meg å være fornøyd med dem jeg har, skulle ønske jeg gjorde det fra starten av...

Skrevet

For å svare på en annen måte. Det er aldri noe smart valg. Man er aldri så ung at det er "greit" med brystforstørrelse.

Skrevet

En ting er hvertfall sikkert, å det er at du ikke er for gammel! Jeg la inn silikon når jeg var 32r (3 år siden). Jeg hadde utrolig små bryster (om de ikke bare kan kalles nippler). Til og med A str i bh ble for stort for meg:( jeg la bare inn 260, ble utrolig fornøyd. Har ikke angret ett sekund. Tenk deg godt om før du gjør det. For noen av oss er brystforstørrelse en perfekt løsning.

lykke til:)

Skrevet

Selv om man er i tredveårene har en fremdeles et behov for å føle seg fin.

Skrevet

ikke hør på silikon haterne med hengepupper. Silikon er en flott løsning for mange.

Hilsen Marthe, 31 år med (litt) silikon :)

Skrevet

Så bra å høre at det er flere som tenker positivt om dette.

Tenker at dette vil gjøre at jeg føler meg bedre.

Tenker bare bitelitt. Å øke ca en størrelse på bhen :-)

Skrevet

Hvorfor skal man på død og liv akseptere å gå rundt med hengepupper og punkterte bolledeigmager bare fordi man har født et barn eller tre?

Personlig så syns jeg det er trist å se hvordan mange av mine jevnaldrende venninner (jeg er 30), som legger på seg 3-4 kg ekstra per barn, og som forfaller med lynets hastighet for "slik er det bare"... :(

Kjør på, HI :) Belønn kroppen din, som har bært frem og matet opp dine flotte barn ;) Selv sparte jeg opp penger og la inn silikon når jeg var 24 år, og jeg har ikke angret et sekund; svevde på rosa lykkeskyer i månedsvis <3 Endelig hadde jeg en flott timeglassfigur istedenfor å være en pære :)

Ps: selv etter å ha fullammet babyen min i 6 mnd, så er puppene like faste og ungpikeaktige :) beste 24 000 kr jeg noensinne har brukt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...