Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 De kan være fine hvis de er sammensatt av riktig innredning...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Grunnen for at jeg spør er fordi vi har flyttet inn i et eldre stort hus! Veldig 70talls stil. Vi ville først begynne å pusse det opp. Men jo mer vi ser etter jo bedre blir det. Vi har ikke tatt vekk noe! Huset har vert ekstremt godt holdt! Er ikke så mye som en slitasje på noe som helst. Har kjøpt masse nytt, men har faktisk kjøpt så det passer inn. Nå har vi ikke lyst å forandre på noe! Syns det er utrolig kult faktisk. hehe. Tapeten på soverømmet vårt syns de fleste var skrekkelig, vi malte 3 vegger og lot en vegg være igjen med den orginale tapeten og det ble utrolig fint Kommer til å fortsette sånn
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Så bra at dere er fornøyd:) Drit i hva andre mener, det er dere som skal bo der likevel. Liker 70-talls stil jeg også, men helst blandet mellom nytt og gammel:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 P.s skulle likt å se innredningen deres:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Åh, jeg vil se, jeg vil se!! -Hilsen hun lenger oppe som sa "Det er såå meg".
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Syns det begynner å virkelig ta form, skjenner jeg er blitt skikkelig motivert Ingen i vår vennegjeng syns noe om det, og de ler like mye hver gang de er på besøk. Men man må jo få ha det slik man ønsker i hjemmet sitt, jeg syns det er utrolig hjemmekoselig hos oss. De fleste spør hvorfor vi ikke har valgt hvite vegger med svart interiør siden det er det som er in for tiden. Jeg syns det er fint også når man setter det riktig sammen, men jeg er mer for litt farger osv. GLEDER meg til å se det endelige resultatet selv! Guttungen sitt rom er det tøffeste i huset, han har arvet en gammel minibil fra morfaren sin, den er grønn (slitt) og veldig sjarmerende. Han elsker å kjøre rundt med den i stuen. Hans rom har også en knæsj tapet, med mye grønt i, eldre kjempe fine møbler, og vegg til vegg teppe som er mykt og godt å sitte å leke på. Rommet hans er på nesten 35kvm, så han har stor og god plass. Han har også en liten versjon av en gammel hammock som han elsker å sitte i og lese bøker. Angrer ikke et sekund på dette huset! Noen her som har masse ideer til meg? Sliter mest med kjøkkenet igrunn, det er på 40kvm og vi har ikke i nærheten nok ting til å fylle det opp! Så må ut å kjøpe masse nytt.. Men står litt fast. HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Kjenner at jeg begynner å bli misunnelig på dere nå. Synes du skal ha den stilen dere liker. Ikke gå for samme stilen som mange andre har. Deres hjem virker skikkelig hjemme koselig. Skulle gjerne likt å være gjest hos dere:) Er ikke så glad i "trend stil" selv....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Tusen takk 15:09 Vi har fått arve så utrolig mye fine ting, men det passet ikke inn der vi bodde før. Bodde i en liten leilighet der vi verken hadde plass eller noe til alle disse tingene. Men nå har vi endelig det Har også en sånn stor radio med skikkelig knotter på og litt sur og falsk lyd i fra begynnelsen på 70 tallet. hehe. Også en TV, i tre kasse med knotter på som står i kjellerstuen. Syns bare det er så vanskelig å gå ut å kjøpe noe fra "nåtid" som passer inn med det vi har. :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå