Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Har hørt at angelsound er farlig å bruke fordi det er doppler, stemmer det? Finnes det i såfall noe apparat som ikke bruker doppler, men bare forsterker lydene, som et stetoskop?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Aldri hørt at det er farlig. Har alltid blitt forklart at det er ufarlig. Men makan til tull å kjøpe seg. Ender opp med at man blir hysterisk med en gang man ikke hører hjertelyden, og det dreper jo spenningen med jordmortimer/legetimer.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg fikk høre at det ikke var farlig, men babyen min reagerte voldsomt da jeg brukte det. Han var tydelig misfornøyd og begynte og bukte seg voldsomt. Jeg trykket ikke hardt, men det er vel en slags høyfrekvent lyd tror jeg som sendes ut. Jeg kuttet den ihvertfall ut for babyens skyld. Kommer ikke til å bruke den på nestemann heller.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Angelsounds hadde aldri vært CE godkjent (EU) og FDA godkjent (USA) dersom det var skadelig. Og man skal også være klar over at det ikke finnes en eneste dokumentasjon på at ultralyd/dopplerapparater er skadelig på noen som helst måte. Jeg kjøpte meg en Angelsounds i uke 10 og jeg har ikke nok ord for hvilken lettelse dette apparatet ga meg de gangene jeg ble usikker. Er ekstremt glad for at jeg slapp å løpe til lege eller jordmor hver gang jeg ble bekymret. Angelsounds er genialt! Anonym poster: 846f641961119d683d8d088efce97871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå