Gå til innhold

Endelig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det tok meg mange år for å få en positiv test.

Nå håper jeg bare det holder hele veien inn til mål!

 

Er litt trett i perioder, noe "stikking" i livmoren. Ellers ingen symptomer!

 

Har vel termin første uken i juli:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi flere som har prøvd lenge! Det klaffet endelig etter 5 års prøving og 6 prøverørforsøk. For en påkjenning dette har vært! Nå er vi så lykkelige, men også veldig redde fordi det er så tidlig enda.....

 

Lykke til med svangerskapet videre!!!

 

Har termin 1. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :)

Vi har forsøkt i 14 måneder og nå som vi hadde "gitt litt opp", da fikk vi plutselig se våre første 2 streker noensinne <3 Jeg må allikevel si som deg Elleville - vi er også litt redde fordi dette er så nytt og fordi vi har ønsket det så utrolig lenge, jeg tror liksom ikke helt at det er sant, jeg er 5+0 i dag og har aldri før vært så gld for å være oppblåst ;)

 

Jeg tenker at det er veldig neturlig å være redd for å miste noe man ønsker seg mer enn noen annet, men vi må også tenke at kroppene våres er laget for akkurat dette her. Hvis vi bare fyller våre liv med verdi og det som gjør oss glade, så får vi la kroppen jobbe og fikse dette selv.

 

Men, jeg må innrømme at jeg skulle ønske jeg kunne spole frem til denne magiske 12-måneder-grensen og se resultatet...

 

Jeg ser du skrev innlegget for 15 dager siden, håper alt går bra med dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter

 

Slenger meg med med dere. Fikk også to streker etter noen år med prøving, hadde begynt å innstille oss på prøverør og plutselig gikk det med siste planlagte pergotimekur. Helt uvirkelig. Er i uke 6+4 (ca) i dag og det lille frøet sitter godt ser det ut som. Tremin i andre uken av juli i følge terminkalkulator.

 

Kjenner dere at det er litt vanskelig å tro at det er sant liksom? Eller vil dere bare skrike det ut til hele verden?? Jeg er så tilbakeholden og klarer ikke helt å glede meg. Er så redd for at det skal gå galt. Syns på en måte at det er vanskelig å tro på det, selv om fem graviditetstester neppe tar feil.... :-)

 

Skal på tidlig ultralyd om en uke og håper på et bankende hjerte som kan gi meg litt mer trygghet.

 

Håper alt forstatt er bra med dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...