Gå til innhold

Mange som har hustelefon her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såkalt ip telefoni, men vurderer og avikle den, men moren min er lettere hysterisk pga dette da hun mener det vil bli dyrere for henne og ringe oss på mobil! Har forsøkt og si til henne at om hun får et annet abonnement til sin mobil så vil det ikke koste henne noe mer.

 

Trenger pengene til andre ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, moren din har da vel ikke noe med det??? Hun får slutte å ringe da, så kan du ringe henne i steden for....

Skrevet

gjør som du vil !! de te ditt hus.

 

selv har jeg både hustlf og mobil..men det er pga jeg selv vil ha det ikke pga svigemor mase om hustlf...

Skrevet

Har ikke hustlf, men en gammel mobil som jeg pleier å ha liggende hjemme i tilfelle krise.

 

Tror ikke det blir så mye dyrere for moren din å ringe til deg. Da får hun ringe mindre. Hun har da ikke noe med hva slags tlf dere skal ha hjemme?

Skrevet

Jeg har hustelefon, men det er i hovedsak fordi jeg har barn uten egen mobil.

 

Den dagen alle fire barna har blitt gamle nok til egne mobiler avslutter vi nok fasttelefonen, men som det er nå synes jeg det er greit å kunne la en 6-åring være alene hjemme en halvtime og samtidig ha tilgang til telefon...

Skrevet

Jeg har hustelefon fordi mine foreldre bor i utlandet, og det koster 4 ganger mer for dem å ringe på mobil enn på hustelefon. De ringer ganske ofte, så utgift på 99 kr i måneden er ingenting i forhold til hva det ville koste å bruke mobil.

Skrevet

Vi har hustlf. med det billigste abonnementet, vi har også fax på på den. Vi har ip tlf, fordi vi har familie i utlandet. Vi har mobiler.

 

Jeg er kjempeglad for at vi har hustelefon, det hender endel at ip er ute av drift.

 

Og i sommer da både ip og mobilen var nede for alle var jeg kjempeglad for å ha hustelefon. Tenk om vi hadde trengt ambulanse eller brannbil...brenner det har en ikke tid til å finne noen med fast telefon.

 

Ja, det er en liten utgift på 79,- kr mnd men for meg er det mobilenettet og internett for ustabilt. Men en trygghet jeg er villig til å betale for.

 

Jeg er litt små hysterisk der : )

Skrevet

fasttelefon "dør ut" om ikke veldig lenge. Det er få unge nå til dags som installerer hustelefon. Jeg for min del skal aldri ha hustelefon. Ser ingen vits i det da alle bruker mobil.

Skrevet

Vi har hustelefon og det skal vi ha en god stund til. Hvorfor?

Fordi vi har masse familie og venner i utlandet som ringer oss på den og det er veldig godt å ha en telefon i huset som alltid virker, som ikke blir påvirket av dårlige forhold eller omlegginger...

 

Skrevet

Vi har hustelefon. Bor i utlandet, og det er sååå billig å ringe til Norge.

Det skal sies at det kun er mamma og svigermor som ringer til den da :-P

 

Skrevet

Antall fasttelefonabbonement har faktsik ikke sunket så mye som man hadde forventet. Så det vil nok ta lang tid før den evnt "dør"

Skrevet

Vi har hustelefon, og kommer nok ikke til å kvitte oss med den heller. Det er en trygghet å ha en ekstra telefon i huset, om mobilen skulle streike. Mannen reiser en del, og dersom jeg skulle være uheldig å ødelegge eller miste mobilen så blir man jo litt hjelpeløs uten telefon. Barna våre er for små til å ha mobiler også, så for dem er det også greit at det er en tlf som er tilgjengelig i huset. Vi er 26 og 27, og har hatt hustlf i 6 år nå. Tror det er ganske vanlig at unge mennesker også har hustlf, så lenge man er etablert med hus og familie. Er man singel eller uten barn så forstår jeg jo at behovet kanskje ikke er der.

Skrevet

Ja, vi har det. Fordi da kan barn som kommer hjem før oss si fra at de er hjemme. Ikke alltid mobilene deres har strøm, så da er hustelefonen grei å ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...