Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Når man har vært hos lege og fått sjekket stoffskifte og div andre blodprøver, sjekker de om du har kommet i overgangsalderen også da? Jeg er så lei av disse hormonene, jeg er mer kvisete enn når jeg var tenåring, mensen er ustabil selv om den hele livet har vært helt regelmessig (nå kommer den med alt fra 3 til 5 ukers mellomrom og blør mye en gang og lite en annen gang). Jeg svetter som en gris, orker ikke være på badet for der er det for varmt osv.. Har tatt blodprøver to ganger siste året og har litt lavt stoffskifte, men innenfor normalen. Har også fått konstatert en betennelse/infeksjon på skjoldbruskkjertelen så hormonene er nok litt på utur pga av det også. Hva kan jeg gjøre? Noen som har opplevd det samme og blitt bedre, hvordan ble dere bedre. Nå er jeg en uke på overtid med mensen og huden i ansiktet er som et hav av røde nupper og vulkaner, blæh. Er 37 år, og mamma kom tidlig i overgangsalderen. Hun mistet mensen helt første halvdel av 40 årene og hadde jo da hatt symptomer på overgangsalder en god stund før det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå