Gå til innhold

hater virkelig tiden mellom EL og IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

usikkerheten. ventetiden, inbilte tegn eller ikke. og redselen for å ikke bli gravid.

hadde SA no i begynnelsen av oktober. begge gangene jeg har bblitt gravid har jeg liksom følt jeg var gravid. men denne gangen er det så usikkert med om når el var og om vi traff. tror jeg hadde en sen el den 20.

hadde et par dager med mye mensmurringer. puppene begynte med følelsen av melkespreng. ellers ingen tegn.

huff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Den kjipeste tiden i måneden når man går og venter...og venter...og venter...

Lykke til :)

Skrevet

Skjønner hva du mener!!

Jeg er helt gira denne pp. Hadde SA 10.okt og igår hadde jeg EL, så nå er det bare å vente og se...men gleder meg til å få denne pp overstått.

Skrevet

Jeg har ikke helt forstått disse forkortelsene.. men jeg tror jeg er enig!! Hadde eggløsning i begynnelsen av denne uken,og nå går jeg å lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å ta en test... Noen tips? Er det noe vits å prøve før det er gått en uke, eller er det å kaste penger ut av vinduet??

Skrevet

Må ærlig innrømme at eg har måtte kjøpe billige tester, masse billige tester! For eg klarer bare ikkje å IKKJE teste.

Eg begynner ei uke etter EL. Då klør det i fingrene etter å teste, og eg ¨går og kjenner og føler på alt mulig. Veit at den ultimate testen på ein måte kjem den dagen forventa mens er, men klarer bare ikkje.

Arrrrrgh!!! Vil bli gravid! no, no, no, no!!!

Skrevet

har sikkert allerede tatt 6 tester. billigstav. de fikk en antydning til strek i går morgen. så kl 18 fikk jeg en svak svak strek. og i dag så er det en veldig svak strek. forstår ikke hvorfor, men morgenurina mi (som i dag var kl halv 6) er ikke det beste tidspunktet for meg å teste. sikkert for den er helt sprengt. det var også slik da jeg var gravid sist. men det er jo lenge egentlig til ikm som er den 3 jeg regner ut fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...