Gå til innhold

Hjeelp... Nok en SA? Please si det ikke er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver vel egentlig bare for å håpe på å få masse bekreftelser på at det ennå kan gå godt :-/

... For det er jo det jeg VIL høre.. Men jeg er meget pessismistisk.

Jeg er i dag 6 uker på vei. Har hatt svak beige/brun utflod innimellom, helt siden jeg ble gravid, men mest etter samleie. (Det har vi titt og ofte!! :-)) Har aldri hatt friskt blod, men i går kom det en liten dose av det. (Og det var IKKE etter samleie.

Hadde en SA en tid tilbake, så er veldig bekymret for at det er det som skjer igjen.

Jeg vet at det eneste man kan gjøre er å vente... Blir bare sykt utålmodig, da jeg først skal til legen om 16 dager. Kjæresten er på utenlandsreise, og legen sier jeg bare skal vente og se, derfor har jeg bare behov for å skrike det ut her :-) Er jo hemmelig for resten av verden :-S

Please si at MAAANGE av dere har opplevd det samme med positivt utfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, legen burde jo i det minste få tatt hcg-blodprøver av deg sånn at du slipper å gå og vente!

Jeg har hatt sånne småblødninger og en gang har det gått bra og andre ganger ikke. Jeg har også hatt svangerskap med NULL blødninger hvor det også har gått galt. Alt kan skje nemlig.

Det jeg tenker på er i sommer da jeg hadde en ma, jeg hadde null blødninger, voksende mage og alt, men en magefølelse som ikke var helt god. Håpet var jo likevel der, for alt var jo tilsynelatende bra og alle sa at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for. Men den samme dagen som jeg fikk bekreftet at det hadde gått galt, ja da fikk jeg smerter og begynte å spotte. Det jeg tror er at underbevisstheten min da slapp taket på en måte. Å gå sånn og håpe hadde på en måte utsatt utstøtningen om du forstår hva jeg mener!

Jeg krysser fingrene i det lengste for at det bare er noen hovne slimhinner som blør lett! :-)

Skrevet

Åh takk for svar :-) Jeg kommer nok til å kreve hcg-blodprøve, hvis det kommer flere friske blødninger.

Jeg får heller gå rundt og tror det verste, sånn at det blir en fantastisk deilig overraskelse hvis spiren overlever.

Takk for kryssede fingre -Dem kan jeg trenge mange av :-/

Skrevet

Hei:)

Du trenger absolutt ikke ha en SA. Hadde også brunaktig utflod og litt rent blod flere gang mellom uke 5 og 8, og er nå 25 uker:) Er visst fordi blodkar og sånn sprekker mye lettere når en er gravid, spes etter samleie:) Jeg var også kjempe nervøs, og helt sikker på at jeg hadde mistet eller holdt på å miste. Det hjalp ikke å lese ufrivillig abort forumet her på BIM heller, så det anbefales å holde seg unna når du ikke vet sikkert. Håper det går bra for deg også:)

Skrevet

Det er FANTASTISK å høre. :-)

Jeg har begynt å ignorere alle SA innleggene ja. Blir så bekymret og påvirket av å lese dem.. :-/

Lykke til videre med graviditeten, gleder meg hvis jeg kommer så langt :-D

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg blødde mer eller mindre hver uke fra uke 6 til uke 11.... trodde jeg hadde mensen da jeg testet, men testet fordi at den kom liksom ikke i gang..

i dag har jeg en 4 år gammel jente... så dette trenger ikke være SA... blod karene i livmorhalsen er porøse når man er gravid... så det er lett å blø litt..

lykke til

Skrevet

Savner "like" knappen!

*LIKE!*

:-)

-HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...