Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 innen 12 timer etter ubeskyttet samleie. Noen som vet hvor stor sjansene likevel er for å bli gravid? Står ikke noe om det i pakningsvedlegget.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Nei, det er aldri verdens undergang å bli gravid. Men har en på 4 mnd nå, og slik som det er nå, så hadde det vært det beste for både oss og en ny baby å vente litt til det ligger mer til rette. Vet hvertfall at jeg har lært, for var ikke noe stas å ta den pillen :/
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg tok den etter 30 timer og er i uke 21 nå Har fått høre at den ikke akkurat er kanonsikker, men i de fleste tilfeller går det veldig bra
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Tatt innen 24 timer, gravid. Hvis du allerede har hatt eggløsning da du hadde sex, hjelper ikke noe som helst angrepille. Angrepille er ikke abortpille, den hindrer at egget blir befruktet. Har befruktningen allerede skjedd, er det for sent og den har ingen virkning.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Okei. Da får vi satse på at jeg tok den tidelig nok. Har aldri tatt en slik pille før. Har sikkert ikke noe å si men. Vi får vente å se da
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Hadde eggløsning for 2 uker siden. Hadde sex igår, og skal egentlig ha mensen imorgen eller søndag. HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Da tror jeg du kan ta det med ro:) om du er sikker på at el var for to uker siden vil ikke egget ha vært der lenger i går. Lykke tiI, hilsen hun i uke 21
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Takk Det var første og siste gang jeg skal la meg rive med. huff. Vi har lyst på flere barn, men nå er absolutt ikke rette tidspunkt. Får håpe det går bra denne gangen, så får jeg komme meg til lege og fikse prevansjon frem til vi har det meste på plass i livet til en til. Var redd mange ville dømme meg nord og ned, men takk for svar jenter HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 hvis du tar disse pillene ofte vile jeg heller gått på p-pillen. Mye bedre og enklere syntes jeg i hvertfall. syntes det er trist å at de selger angrepiller...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Visst du leser innlegget rett over her, så er det første gang jeg har tatt en slik pille. Har alltid gått på p-piller, men måtte slutte da jeg ble operert for en mnd siden og har ikke kommet igang igjen enda. Første gang jeg turte å ha sex igår etter operasjonen også, og var så lenge siden. Så var egentlig ikke noe som skulle skje, fant ikke annen løsning enn å ta den pillen med en gang idag.. Og håper jeg ikke må gjøre det igjen. :/ Fått time hos legen neste uke for å vurdere hva jeg kan bruke fremover da p-piller ikke lenger er et alternativ og jeg vil ikke ha spiral. Men nok om det. Jeg får vente å se hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå