Gå til innhold

Hvordan ser en typisk dag ut for dere i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye variasjon, eller er alle dager like?

Synes det kan bli litt kjedelig av og til, og trenger innspill:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye variasjon :) Men er heldig som har mange venninner med barn også = Alltid noen å være med :) Ellers har jeg også venninner uten barn som jeg kan være med såklart. Så går vi i åpen barnehage (gikk på babysang da hun var yngre). Hvis jeg bare er alene med hun, så triller vi tur, mater ender, jeg leker med hun, hun ser på Drømmehagen eller leker osv. Ellers er det mating, soving, bading osv. Dagene flyr :) Hun er 1 år.

Skrevet

Samme her, anonym 10:00.

Dagene flyr! :) Vi er ofte ute på farten, men prøver også å ha kvalitetstid med lillemor på 6 mnd på gulvet, med leking, synging og annet stimuli.

Ellers er det flere venninner av meg som er hjemme, og vi treffes 1 gang i uka. Ellers er jeg med på babysang, babysvømming, vi triller turer, drar på besøk.... og ja.... mating og soving :)

Foreløpig er det ikke kjedelig.

Skrevet

ok, takk for forslag! Jeg har dessverre ingen venner med barn, er visst tidlig ute i min omgangskrets. Har vært med på babytreff, men gjør det mest for babyen for jeg synes ikke så innmari mye om det:p

babysvømming har jeg veldig lyst til, men er så fryktelig langt unna der jeg bor. Vi går turer og, men synes dagene går så tregt..synd det ikke er noe barselsgruppe i nærheten, har man kuttet det helt ut og gått over til babysang/ treff nå?

Skrevet

Stå opp halv 8-8, se litt på TV, spise, leke med ungen, ligge på gulvet med ham, mat, pupp og lur på ham. Jeg styrer rundt i huset, rydder, oppvask, klesvask. Vi går på butikken eller bare rusler en tur i sentrum, kafè av og til med mamma. Gubben og eldstejenta kommer hjem, middag, tegne, male eller noe annet med jenta, barneTV og hun legger seg.

Skrevet

Her hos meg er det ikke tid til å kjede seg hvertfall. Men nå har jeg 4 unger da og to åringen er hjemme med meg og baby. Så da er det og stå opp og få skoleguttene avgårde. Så skifte bleier og klær. Husarbeid og leking, enten ute på lekeplass eller inne. Prøver å få gå på "byggeklossen" og åpen barnehage, men er ikke alltid jeg rekker og komme meg ut av huset i tide:) Så er det soving og spising og bleieskift igjen. Skoleguttene kommer hjem, da er det lekselesing og middag. Så fyker vi ut på fritidsaktiviteter og så hjem til kvelds og kveldstell og lalling. Så litt mer husarbeid før jeg ENDELIG kan synke ned i godstolen og slappe av.. Travel hverdag ja, men ville ikke byttet med noen:) Men jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen, forstår ikke hvordan jeg skal få tid til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...