Gå til innhold

Starta med Grete Roede på egen hand igår! ;0)


Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Har gått på detta tidigare och VET det fungerar för mig. Så nu har jag rota fram motivationen min.

Tidigare när jag gått på detta har jag in emellan unnat mig en kosedag - och ändå haft bra med vekt tap. När jag säger kosedag så är det superflink på dagen och så kanske lite alkohol på kvällen om jag ska på fest eller så. Det hjälper för min del - att ge upp det sociala är som att be om att jag ska misslyckas så detta är min väg till succe :0)

 

Ser det var lagat en tråd här lite tidigare - ni som var med på den HUR MYCKET HAR NI TATT AV SEN 18 OKT? :0) Spännande att följa med!

Mitt mål är totalt 20 kg (uff kan inte fatta att det är så mycket sen jag blev gravid med mitt första barn..) Men mitt första delmål är 5 kg innan jul. Slankar jag mig i super rask takt så går jag upp lika fort också! :)

 

Ha en fin sunn dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du har funnet noe som virker for deg. Det er det som er viktig. Å finne den måten som passer for seg selv =)

 

Jeg har prøvd masse forskjellig etterhvert, men måtte rett og slett bare gi tapt for vanlig kosthold, bare drastiske kutt i mengdene. Det funker for meg nå, men hadde ikke funket før.

 

Masse lykke til!! =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...