Gå til innhold

Hvilken dag skal dine barn gå Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, vet at Halloween er på mandag, den 31. oktober og da skal min eldste gå (jeg skal være med i bakgrunn da, ikke søren om de får gå alene).

Men er det noen her som har barn som skal gå andre dager? For hvis noen her har barn som skal gå andre dager så må man kanskje regne med at det kan komme noen å ringe på i løpet av helgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal gå mandag og bare mandag.

Skrevet

Hvilken dag skal dere feire 17.mai neste år? Eller julaften? Julaften er vel på en lørdag i år, utrolig upraktisk altså, så jeg tror vi tar den på mandag for da blir 1. og 2.juledag på ukedager og vi kan ta oss lenger fri.

Skrevet

Vi kommer til å ha en skål godis klar både på lørdag, søndag og mandag. Datteren min skal gå på mandag, siden det er da det er halloween.

Skrevet

Selv om vi kommer til å ha godteriet i huset fra lødag kommer vi bare til å dele det ut på mandag.

Skrevet

Vi er på hytta til tirsdag, så vi tenkte prøve oss på onsdag etter barnehagen:)

Skrevet

De skal ikke gå halloween. For noe tull!

Skrevet

Vi går mandag.

Har tent gresskaret og gir ut godteri mandag, og kun mandag.

Mine barn går kun der det er satt ut gresskar, og det holder i bøtter og spann:)

Skrevet

Vi går både lørdag og mandag:)

Skrevet

Har en 7 uker baby så går nok ikke selv, men digger hallowen. Hadde i utgangspunktet tenkt å være rund i kantene å gi helle helgen, men etter 11.00 utspill om at de går lørdag og mandag. Blir det bare mandag er greit at man legger feiringen til nærmeste lørdag fordi det passer best med godter og sn kveld da, men hvis det. Utnytes til å tigge godter 3 dager på rad er det ut.

Å hvis en voksen som går med barna sier det kan man ta seg f på at 10 åringene som går alene i hvertfal gjør det.

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor en skal gå en annen dag enn den 31?

Du feirer vel 17 mai på den 17 om det blir en søndag eller tirsdag?

Skrevet

Forhåpentligvis aldri, men tviler på at vi klarer å holde dem vekke fra det tullet for alltid. Men i år skal de hvertfall ikke gå..

Skrevet

Her er de heldigvis for små, men synes det er en uting at det skal gås andre dager enn den faktiske Halloween-dagen. Nok et bevis på at vi innfører andres skikker kun fordi ungene da kan få en unnskyldning til å tigge godteri flere dager på rad. Her blir det ikke gitt ut en ting utenom mandag, sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...