Gå til innhold

Flere med menn som har lite behov for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre andres erfaringer. Min mann er herlig på alle måter, god far for barna, utmerket ektemann, flink på jobben sin, stiger fort i gradene der. Ikke fremmed for husarbeid (mye mer organisert enn meg), har mange venner, godt forhold til både min og sin familie. Overrasker med små gaver, komplimenter osv rett som det er. MEN... jeg har vært i 2 andre forhold tidligere, og aldri opplevd så lite frekvens på sexen. Det her er snakk om 3-4 ganger i måneden, og det er JEG som nesten alltid tar initiativ. Han er veldig kosete, men sexen uteblir ofte, og jeg blir også ofte avvist. Det blir sjeldnere og sjeldnere etter hvert som tiden går. Slik har det vært nesten hele tiden bortsett fra de første månedene vi var sammen, og selv om jeg har større behov enn det, har jeg ikke laget noe big deal ut av dette. Vet også at han er trofast, elsker meg (siden han valgte å gifte seg med meg), og forteller andre hvor heldig han har vært og at jeg er fin osv.

Har andre her menn som nesten aldri vil ha sex, selv om forholdet ellers fungerer utmerket og dere er fornøyd? Hva kan det skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!! Dette hørtes akkurat ut som meg..hehe! Kan beskrive mannen min helt likt...kjærlig, snill, godt likt og alt det der?

Har du spurt din? Det har jeg, men han kommer bare med unnskyldiniger om at han er sliten osv. når jeg prøver..også forsikrer han meg om at han elsker meg over alt på jord! Jeg 100% sikker på at han ikke er utro! Men begynner å ta det litt personlig merker jeg...har spurt om det har noe med meg å gjøre, men det har det heller absolutt ikke. Kan heller ikke skjønne hvorfor da...forholdet fungerer utmerket her og!

Tar gjerne imot tips:p

Skrevet

Samme her, har verdens mest fantastiske mann på alle måter. Men vi stiller likt i vårt tilfelle da, vi kan fint klare oss med 2-3 ganger i mnd. Men vi er nære hverandre på andre måter; holder mye rundt hverandre, er ømme og kjærlige stort sett hele dagen hver dag. Men jeg er spent på hvilke andre tilbakemeldinger du får, for jeg har selv lurt på om jeg var den eneste med en slik mann ;-)

Skrevet

glemte å nevne at det ikke var sånn før, men begynte etter at vi hadde vært sammen i ca 2 år...

09.38

Skrevet

Her også! Første tiden var heftig ;-)

Skrevet

Vi har sex 1-2 ganger i mnd og er såre fornøyd med det, selv om der er ganger jeg vil ha og han ikke vi, og omvendtl. Han er rett og slett ikke en veldig seksuell person, det er ikke jeg heller. Han koser og roser, er kjempeflink med barna, jobb, hus osv. Og viser meg på mange andre måter at han elsker meg.

Skrevet

Hvordan kan man få de mer seksuelle da? Det er jo på en måte bare å begynne, så får en lyst...men når han ikke har lyst det, så er det ikke så lett!

Skrevet

09:46 - ikke alltid det er slik at det bare er å begynne, så blir det oftere. Noen har ikke like stort behov for sex enn andre bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...