Gå til innhold

Fant katten min død..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest sannsynlig påkjørt :'(

Litt ved siden av lå navnetuben som hang fast på halsbåndet. Halsbåndet var borte..

Hvem i helvete stjeler halsbånd fra døde katter??

Sikkert bare en filleting, men jeg er så trist og lei meg nå at det trigger enda mer tårer og enda mer sinne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda, føler med deg! :(

Vet ikke hva jeg skal si engang til de som tok halsbandet..! o.O

Skrevet

Så trist at katten din er død! Helt sykt at noen har tatt halsbåndet, men kanskje det var for å vise at den som kjørt på har vært ute og sjekket om katten var skadet eller død, så du ikke skal engste deg for at pus led?

Jeg er livredd for både å kjøre på katter og at noen skal kjøre på mine. Burde kanskje hatt innekatter, men hvilket katteliv er det egentlig?

Stor klem fra en katteelsker!

Skrevet

off .. stakkars pusen, og stakkars deg..

kanskje de som tok det, vil kontakte deg, dersom nr ditt står det.

men, hvis ikke,, så e det et syyyykt menneske som tar fra et uskyldig lite dyr:><.

Skrevet

Hvorfor lå navnetuben der da?

De kunne i hvertfall ha ringt..

Ble oppringt av noen unger (mora ringte da) som sa at en katt som ligna på min lå rett ved veien ikke langt herfra...

Ja, burde nesten hatt innekatter, men det har jeg ikke hjerte til overfor kattene mine..

Skrevet

Så forferdelig trist at du har mistet katten din. Jeg fant katten min død for ett år siden. Han hadde blitt påkjørt. Jeg sørget lenge og fremdeles tar jeg meg i å tenke på noe morsomt og artig han gjorde. De har jo sine særegne personligheter. Det er en familiemedlem i firbeint versjon... sånn er det bare. Det blir et tomrom etter de en har mistet.

Du har all min sympati!! Stor klem til deg

Etter hvert når du har sørget ferdig, så er det masse katter som trenger en haug kjærlighet rundt om kring på omplasseringssenter. De bare lengter etter et fang og mye kos.

Skrevet

SNUFS!

Føler med deg !!

KLEM

Skrevet

Sender deg en go'klem.

Har selv tre firbente kattevenner og skjønner deg godt.

Har også mistet en katt for noen år siden som ble påkjørt og det er bare så ufattelig trist. Han ligger i hagen vår nå da og han blir aldri glemt. Snufs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...