*Lykkeliten* Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Hei! Jeg og mannen har prøvd i snart 2,5år nu.. Hadde cyster på eggstokkene, ble operert i januar.. Og idag fikk jeg endelig pergotime tabletter.. Venter mensen om noen få dager.. Noen flere i samme situasjon?? Vet dere om det er mange som lykkes med første pergokur? Klem:
Sti Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Så spennende. Jeg har selv fått beskjed om at jeg har PCOS, og har også hatt mange cyster på eggstokkene, men for 2 mnd siden var de borte. Er ferdig med min første pergo kur, og venter på om det skjer noe. Jeg har snakket med noen flere som har det samme, og den ene jenta jeg snakket med klaffet det på 3. pergo kur. Sitter med samme spørsmål selv, så håper på positive historier her! Klem: Sti
*Lykkeliten* Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Hei hei! Kattid tok du siste tablett? Tar min første 5 nov ) Jippi! Håper dette gir resultater.. August hadde vært en fin måned å føde i, hihi, trur du ikke det? Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå