olebrum30_05&09&13 Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Minstemann går fulltid i bhg for øyeblikket men nå som jeg er hjemmeværende med homeparty jobb syns jeg han kan redusere bhg tiden. Han er en aktiv 2 åring.. Vi harflotte uteområder med fjell, lekeplass, dyr osv så ingen problem å aktivisere han selv, men hva blir best for han? Hadde han bestemt hadde han vært hjemme hver dag.. Veldig hjemmegutt som på samme tid stoorkoser seg i bhg.. Huff ikke lett.. Har fram til mandag å bestemme meg på. Da det er siste dag i mnd.. Skal jeg velge 2 eller 3 dager...?
Bad habits har tre små Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Det kommer jo veldig an på deg og ham. Noen ganger kan det være en utfordring å redusere veldig, dersom barnet er vant til et høyt aktivitetsnivå hver dag - men dette er du den beste til å svare på. Det er jo fint at han kan være en del sammen med deg nå mens han er liten. Om et år eller to, så tenker jeg ting er veldig anderledes. Da vil vennerelasjoner være viktige for ham - og mange dager fri vil kunne by på utfordringer i den sammenheng.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 Ja det blir vel kanskje til neste høst eller noe. Får gå i tenkeboksen :-) lurer litt på å ha 2 dager oxo muligheten for å gå i åpen bhg 1 dag i uka.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå