Gå til innhold

Hvordan bli bedre kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt litt kjent med en dame. Hun er nyinnflyttet hit. Jeg liker henne godt og kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med henne. Vi er jevnaldrende, har jevnaldrende barn og omtrent samme verdier virker det som. "Problemet" er at jeg er en helt "vanlig" dame mens hun er styrtrik. Det gjør at jeg er mye mer forsiktig med å trenge meg på enn jeg ellers ville vært. Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Tenk så kjipt for henne om alle tenker slik? Trå til - avtal at ungene kan leke så har dere en lynavleder, møtes på en lekeplass eller gå en tur i skauen med kakao og matpakke, eller om været suger ta en kaffe hjemme hos deg.

Skrevet

Det skjer vel uansett ikke noe værre enn at hun sier det ikke passer eller noe sånt, så jeg vet egentlg ikke helt hvorfor jeg er så nervøs for å ta initsiativ. Hun er jo en vanlig kvinne hun også selv om hun har helt ekstremt mye penger.

Gjest sug lut
Skrevet

Hun kan ikke prate med pengene sine, og ikke kan ungene hennes leke med dem heller. Så lenge du ikke ligger for tett og klamt på telefonen hver eneste dag er det sikkert bare hyggelig.

Skrevet

Neida, det er jo ikke en gang sikkert vi ville like hverandre så veldig godt om vi ble ordentlig kjent, men jeg merker at dette med den ekstreme forskjellen i økonomisk situasjon, selv om min økomomi er helt OK, plager meg mer enn jeg hadde forventet. Jeg viste ikke at jeg var så feig på det området. Må ta meg selv i nakken der ;-). Takk for svar.

Skrevet

Kanskje hun har det på samme måte? Bare motsatt? Tenk at hun er et menneske, drit i penger/status!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...