Gå til innhold

Babyen min nyser så mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd ho er allergisk. Er helt sikker på at det er dritt leiligheten vi bor i! Jævla høl! Ho er bare 8 dager gammel så er ikke forkjølelse heller. Kjøpte leilighet idag så flytter ut 1. desember. Håper bare ikke ho blir syk eller noe!

Unnskyld sytinga, men måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, det er helt normalt :)

De lever jo i vann i 9 mnd, så de bruker litt tid på å få renska opp i systemet :)

Skrevet

Hehe, det gjorde datteren min i maaaange uker også! Trodde hele tiden at nå blir hun syk, men er visstnok ganske vanlig.

Så du kan slappe helt av;)

Gjest sug lut
Skrevet

Det er ganske vanlig, så lenge det ikke virker som forkjølelse. Jeg har dessuten en som siden fødselen har nyst hver gang hun får sol i øynene - er nå skolebarn og det er fortsatt sånn.

Skrevet

Jeg nyser enda av sol i øynene (startet som baby)

----

Tøtta mi nyser mye og, og hun nøs mye på sykehuset og. De sa det var mest sannsynlig litt fostervann i nesen som laget den irritasjonen. Ikke noe farlig, men helt naturlig og plagsomt for den lille.

Skrevet

Nyser ikke alle av sol i øynene?.. he he... jeg gjør ihvertfall det.. og sønnen min også... Er det ikke vanlig?

Skrevet

Jeg fikk vite på sykehuset at de nyser fordi flimmerhårene(hvis det er det det heter?) i nesa vokser ut

Skrevet

Hmm, nei jeg nyser ikke av sol i øynene.

Men muligens babyen min gjør det. Når jeg tenker over det nøs hun noen ganger når vi var ute og gikk tur i fineværet.for noen dager siden, og sola var så lav at det var vanskelig å stenge den ute fra vogna til enhver tid. Og siden vi har hatt runden med forkjølelse i huset trodde jeg turen var kommet til henne :-).

Skrevet

Kjempeflott at babyen har refleksene i orden!

Det er den beste måten å få ryddet opp i slim og irritasjoner.

Jeg er så glad for at mitt barn rett og slett alltid har nyst ut "dritten" når hun har vært forkjøla osv. Har aldri blitt skikkelig tett (er nå 3,5 år)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...