Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 for de 2 små barna på dette fantastiske bildet: http://www.side3.no/article3260329.ece Ja, mulig bildet er photoshopet, men jeg gråter virkelig for disse barna. Tror aldri jeg har blitt så grepet av noe, bildet/tv program/historie, som av dette bildet. Kunne jeg bare reist til Nepal og tatt de med hjem, hadde gjort det på flekken! Tenk hvis det var mine barn......
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Ser mer ut som en tegning enn et bilde
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 helt grusomt! så vondt å se slikt!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 ÅÅÅ-så vondt å se. Ansiktsutrykkene.....huff, her sitter vi i all vår rikdom og slapper av i en varm stue, gode og mette. Barna ligger trygge og sover i hver sin seng. Tenk hvor tilfeldig det er hvor vi blir født. Stakkars, stakkars små barn. Tenk at noen skal måtte ha det sånn i en verden med nok rikdom til å mette alle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå