Gå til innhold

noen her som har erfaring med husfirmaet Älvsbyhus...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke så god råd, og vurderer derfor å kanskje bygge ett älvsbyhus.

Vet om noen ikke så langt herfra som nettopp har bygget ett slikt hus, og de var visst veldig fornøgd.

Noen her som har erfaring med desse husene?

Er jo ikke så veldig store, men stort nok for oss:)

Og veldig greit å vite omtrent ekstakt pris for huset...:)

Vi har forresten gratis tomt. Må kun grave den ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner noen som har en nabo med et slikt hus, og de er veldig fornøyd! Han jeg kjenner angra seg litt for at ikke de også bygget et slikt. har du sett filmen om hvordan det produseres og settes opp? ser veldig bra ut, og du slipper problemer med fukt under bygging. I tillegg er det jo ferdig opplagt til rørlegger og elektriker, slik jeg forstår det.

Skrevet

Ja jeg har sett filmen :) og det ser bra ut ja :) Ja rørlegger og elektriker-arb blir ikke så mye siden de gjør alt klart. de må bare "koble på" slik jeg har forstått det.

Flere som har erfaring? :)

Skrevet

Venninna mi har hus derfra. De er stort sett fornøyd, bortsett fra at det ble veldig mye dyrere enn beregnet. Dette fordi kvalitet på en del materiale og arbeid var såpass dårlig at de valgte kjøpe det utenom fra andre levrandører. Dette gjaldt bl.a tak. De har også et minimum av alt elektrisk f.eks slik at dette måtte også brukes en del penger på i ettertid.

Ingenting av dette er reklamasjon heller...

Jeg bor et annet sted i landet enn henne og her settes ikke husene opp fordi de ikke får noen snekkere til å gjøre det pga kvaliteten sies det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...