Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 jaja.... nå er det gjort, og den ble jo dessverre ikke noe særlig... dunene har klumpet seg hit og dit,.. og nå er det noen dager siden jeg vaska den, så alt er tørka. Har hørt at det funker å trommle dunposen - evt. med tennisballer i slik at duna blir "fluffa" opp. Noen som har prøvd dette? Kanskje jeg bør vaske den igjen, for så å trommle...? Må høre hos venninner som har tromel, da... hehe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Alt som inneholder dun MÅ tromles tørt med tennisballer i trommelen. Skyll den slik at den er gjennomvåt, og tromle den tørr, så blir den forhåpentligvis bedre.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Ja det hjelper å trOmle med sko eller ball! Har man ikke trommel, må man riste posen/dyna regelmessig mens den tørket, så det ikke klumper seg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Ikke noe problem å trommle den tør med tennisballer, da blir den som ny. Prøv en runde uten å vaske den på nytt, men blir det ikke bra tar du den bare en ny runde i vaskemaskina. Den er ikke ødelagt og kommer til å bli like fin igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 tusen takk kjære damer!!! da skal jeg sende sms til venninner om de har trommel HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå