Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Leser hele tida om trass her inne. Har en gutt på 2 som jeg ikke opplever at har trasset noen gang. Han har selvsagt sine meninger og gjør ikke alltid som jeg sier, men stort sett. Synes egentlig han er veldig grei og lett å ha med å gjøre. Behøver sjelden si samme ting flere ganger og han oppfører seg alltid greit i rutinesituasjoner som feks spise, kle seg, legging osv. Kan jeg forvente meg at han får en trassalder senere eller er jeg så heldig at dette gode mønsteret kan vare? Trasser alle barn med hyle og skriketokter før eller siden?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jenta mi har heller ikke trasset så mye, hun er akkurat 3 år gammel nå. Men noen perioder har det vært innimellom, spesielt fra 2,5 til 3 år.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Min trasset ikke i det hele tatt......før han ble ca. 3 år....OH MY GOD!! Da vil jeg si at jeg fikk trassen inn på kroppen, ja!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Det ene barnet vårt har enda ikke trasset - er 10 år nå! Men jenta vår på 4....hu hei!!! Hun har trasset for begge to og litt til ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har hatt en som var vanskelig allerede fra to års alde,r og en superrolig, helt til hun ble rundt fire år. Ærlig talt var jeg en periode veldig bekymret for henne siden hun var så ettergivende. Heldigvis trasser hun mer nå (eller står opp for sine meninger og ønsker som man også kan kalle det).
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Eldste har trassa i 7 år, minste var en engel i 4... nå har han litt mere meninger, men ikke verre enn at jeg tenker at "ja, han må bare få trasse fra seg, det har han lov til". Det tar han 10 minutter, så er han ferdig. I motsetning til søstra som kan holde på i 3 timer...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 De som ikke trasser ferdig som barn og ungdom ender opp som elendige naboer og kollegaer. Må desverre samhandle med 40-åringer som er kommet i trassalderen for tiden
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Har en fireåring som ikke har skjønt det ennå. I følge mine foreldre trasset hverken jeg eller søsken heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå