Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Dette gjeder meg da, ikke barna.. Har vært svimmel i hele dag, hjertebank (eller kjenner hjertet veldig godt, dunker hardt og litt fort, vet ikke hvordan jeg skal forklare det), hodepine siden dag tidlig, men blir bedre etter et par paracet, og litt trykkfølelse i hodet... Føler meg bare ekkel i hele meg... Hater å ringe legevakten når det gjelder meg, føler meg så teit og hypokonder... Ikke sleng dritt da, vet dere hater sånne spørsmål... Trenger bare råd.. Helst vil jeg krype i seng og ringe i morgen hvis jeg ikke er bedre..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Det skader aldri å ta en telefon :-) God bedring
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Ringe skader jo ikke. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 En telefon for mye - er bedre enn en tlf for lite ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Ring dem! De gir gjerne råd på telefonen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg får vel bare mote meg opp... Skulle vært et chatteforum med leger en plass Har sittet i ro i ca 30 minutter, før det låg jeg ved siden av baby i 20 minutter, og før det igjen lå jeg på sofaen og prøvde å slappe av, men hjertet roer seg liksom ikke ned... Og det dunker i hodet... æsj!! Nei jeg må vel ringe? hi
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 blir det verre i hodet når du legger deg ned, går i trapp eller anstrenger deg på noen måte? Har du norm syn? nummenhet i armer? svimmel? verre med øyne igjen eller åpne? Kvalm? Smerter noen steder? Feber eller infeksjon nylig? Norm pust? Kan være mye rart.. Ifra høyt blodtrykk til hjerterytmeforstyrrelse til angst/stress... Høyst sansynelig vil de at du skal ta deg en tur ned, da det er veldig vanskelig å stille en diagnose på telefonen
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Neeei blir ikke noe verre i hodet. Kanskje litt mer svimmel.. Synet er normalt Føler meg egentlig litt rar og nummen overalt.. Ikke kvalm, nettopp spist faktisk! Ikke noe særlig smerter bortsett fra hodet. Smertene kommer og går. Av og til slår det på en måte i takt med hjertebanken og av og til er det helt borte. Ikke feber Normal pust.. Ja er nok ikke så lett det, men problemet mitt blir enten må jeg kjøre en halvtime selv, (og det føler jeg faktisk ikke er trygt!) ellers må samboeren min kjøre og da må alle ungene bli med, for det er helt umulig å få barnevakt nå! Sånn er det å bo på landet!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Jernmangel? Uansett vanskelig å si. Ring legevakta og hør om du kan vente til i morgen og ringe fastlegen da.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Kan det være lite blod igjen? Legen tappa 10 glass eller noe av meg i går (sikkert det dummeste spm ever!) Ringer legen i morgen jeg. Kan også være den ekstra kaffekoppen klokka 6...Er da vant med kaffe, men kan være det ble litt mye! Leter etter grunner til hjertebanken så jeg kan gå å legge meg!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Nå kjennes det ut som om hjerter roer seg. Har fortsatt vondt i hodet og denne ekle trykkfølelsen i hodet. Men nå bare legger jeg meg! Og ringer legen i morgen hvis jeg føler meg like dårlig da!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Kan jo være stress,lett blodmangel og kaffe, som du sier... Men føler du deg utrygg, så koster det jo ikke noe å ringe Men hvis hjertebanken blir verre, og du blir kadsvett også så ring iallefall da... God bedring, og lykke til! 21:40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå