Gå til innhold

Går du til privat eller kommunal tannlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva betaler du hver gang? Eller for 1 hull/fylling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Privat

Lenge siden sist. Husker ikke prisen. Men er dyrt :(

Skrevet

Privat. Men han er også min onkel så jeg betaler ingenting :D

Skrevet

Går privat, på et større tannlegesenter.

Betaler 850/900 for kun undersøkelse og tannpleie. Å reparere hull koster 650-800 for ett. Tas flere på en gang koster det rundt 1100 tror jeg.

Skrevet

Privat, tror forskjellen i pris mellom privat og kommunal er ytterst liten etter fylte 21 år. Dessuten er nesten det eneste jeg må fiske nå, dårlige fyllinger etter kommunal tannlege i barndommen..

Skal snart ta to hull, tannstein og kanskje rotfylling på det ene hullet. Tror tannlegen ga et prisoverslag på rundt 3500 kr. Tror jeg.. Hm, det hørtes plutselig nesten litt lite ut, men...

Skrevet

Privat, dyr en. Var på kontroll ifjor hos tannlegen røtgen + sjekk 1200,-.

Nå i høst var jeg på samme tannlegekontoret, men hos tannpleier. Betalte 610 kr for sjekk og rens. (tok ikke rtg nå)

Skrevet

Privat, den offentlige (den er forresten ikke kommunal, det er fylkene som har ansvar for tannhelsetjenesten) har ikke kapasitet til andre enn rettighetspasientene sine, og knapt nok dem virker det som.

Skrevet

Kan stemme det, har selv gått til en kommunal, bra tannlege med lang ventetid og travelt!!

Nå har jeg nettopp begynt hos en privat, har 5 hull..og betalte i dag 1900 kr til sammen for de 2 gangene jeg har vært der.

Det var sjekk,røntgen,bedøvelse, fylling 2 flater (!) og hygienetillegg??

Så nå jeg lurer jeg på om jeg skal se rundt på nettet og ringe rundt..for dette var myyyye dyrere enn det jeg betalte hos offentlig!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...