Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Og jeg vil ikke bare ha svar fra alle dere som alltid skal være så perfekte, vil ha svar av helt vanlige mammaer som ikke alltid gjør alt pedagogisk riktig osv. Jeg har 2 gutter på 3 og 4 år. De er søte, goe, kosete og omtenksomme. Men de krangler nesten hele tiden, de slåss skikkelig. De har nå begynt å si dust og bæsj til oss foreldre, og det er hver gang vi snakker til dem, sier nei til noe osv. Han minste er litt trassete nå og han slår og klyper mye, ikke bare broren men også oss foreldre. Jeg opplever dette med klyping, slåing og stygge ord mot oss foreldre som veldig stygt, slitsomt, flaut osv. Vi er ikke tafatte foreldre som ikke sier ifra. Vi snakker til dem, vi har regler osv. men ingenting virker akkurat nå. Det virker som at begge barna er inne i en periode hvor de liksom ikke hører på oss i det hele tatt. Vi kan gi dem en beskjed 100 ganger uten at de enser oss, svarer ikke, osv. Vi begynner å bli frustrerte og slitne av hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har også "slike" barn. Ute i virkeligheten er mine barn helt normale, de fleste andre barn jeg kjenner har også slike mindre sympatiske sider. Så jeg regner med at det er helt normalt. Hilsen "den dummeste mammaen i veeeeeerden!"
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 jupp.. har en sånn jeg og.. Det er så slitsomt at jeg begynner og grine til tider. Foran ungen! Han gir seg forøvrig fortsatt ikke.. Sååååå slitsomt ja ..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Ååå det var godt å høre! Tusen takk. Nå var jeg helt sikker på at alle skulle svare at jeg hadde uoppdratte unger og at vi som foreldre ikke har gjort en god jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå