Gå til innhold

FY FAEN SÅ JÆVLA MANGE

Anbefalte innlegg

Skrevet

møkkakjerringer her inne... åpner koselige innlegg for å lese og det er jo noen som nesten i hver eneste tråd må slenge med leppa og være idioter.. er det mulig liksom.. vedder på at det er de samme meggene som har det så elendig og sliter med det ene og det andre som må sitte å rakke ned på andre på et nettforum istedetfor å hevde seg selv ute blandt folk... hva er vitsen??? var her inne endel for 4-5 år siden da jeg ventet nr 1 og da var det jo hyggelig her, men nå er det jo helt håpløst.. og by the way.. la nå de som gleder seg til jul og koser seg med en kakebit for kosens skyld i desember være i fred da.. dere er sikkert anorektiske vrak som ikke greier å unne de som koser seg den gleden..

takk for meg og FUCKING AMEN ASS..

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Pussig. Ditt innlegg er faktisk det eneste møkkakjerringinnlegget jeg har sett i dag.

Skrevet

Tenkte akkurat det samme, Luten. Syns faktisk at det har vært god stemning her inne i dag:-)

Skrevet

Hi er like frekk :o)

Tror du må feie for di ega dør godt og.

Skrevet

Nå er de jo faktisk koselig her inne i forhold til hva det var for 1-2 mnd siden!

Skrevet

"det"

Skrevet

er faktisk en av de som stort sett leser innlegg og ikke skriver her inne, nettopp pga at det er mye dritt,,,

men samme det :) er vel heller noen som føler seg truffet.

hi

Skrevet

Du er den første jeg har kommet over i dag som trykker inn caps lock. Da er det liten vits i å vurdere innholdet i det du skriver. Kan vel bare konstatere at du mangler noe fornuftig å si i og med at du føler behov for å framheve det du skvier visuelt i stedet for verbalt...

Gjest sug lut
Skrevet

Så du liker dritt og leser det gjerne, men føler til vanlig ikke at du trenger å bidra? Vel, jeg ville gått tilbake til den policyen hvis jeg var deg.

Skrevet

Å du beviser nå at du bare er akkurat av samma ulla selv HI. Dritt dritt og atter dritt

Skrevet

Hvis du kritiserer møkkakjerringene, er de kjappe med å si at du er skkurat like mye møkkakjerring. Fordi du tillater deg å skrive noe negativt om dem.. Modent.. Du tok muligens litt av på slutten av innlegget, men dette skjer med de fleste som skriver kritiske innlegg ang tonen her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...