Gå til innhold

Endelig var testen positiv!! :) Vi venter barn nr 2!


Junigull 08 + julispire

Anbefalte innlegg

Har visst om graviditeten siden jeg var 3+2, og er 4+0 i dag.. dette kommer til å føles som en evighet før 12 uke kommer.. :) men gleder meg for hver dag som går. termin 7 juli, snuppa vår blir 4 år 22 juni, så blir bursdager tett opp til hverandre. :) Gleder meg veldig mye!

 

Formen er bra, trøtt på kvelden, men det er jo helt ok! :)

Hvordan står det til med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååå mye! Vi har en gutt på 6 og ei jente som blir 4 i slutten av mai :) Har ikke tatt noen test enda, men håper å være gravid med nr 3 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og har termin 7juli;) vi har ei jente som blir 8 år i slutten av juli og ei som blir 3 år nå i januar.

Fant det det ut for ca ei uke siden og lever fortsatt litt i tåka føler jeg... Vi skal faktisk ha beby nr 3...

Formen er mye bedre en med dem to andre... Så kanskje en liten prins denne gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er som forventet. Trett og sliten, sulten og uggen.

Jeg har 3 + 1 barn fra før ( 16, 14 og 4 og en bonus på 7) og nå venter vi vårt fellesbarn 6 juli. Spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg tok testen igår (3+4) så jeg skjönner at det föles som en evighet... jeg vil fortelle for alle!!! Har allereden fortalt tre veninner, men nå må jeg nok vente noen uker med å fortelle det til flere..

Jeg er og fin i formen, lite trött om kvelden og litt öm i nedre delen av magen. Alt er som det skal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fant ut idag at jeg er gravid :-)

Sann det ser ut no er termin 16 juli pluss eller minus :-)

Og har en gutt som blir 4 år 29 juni :-)

Glede og spenning på samme tid i hjemmet.....

Ja,uke 12 er laaaaaangt unna nå.

Hadde en grusom graviditet sist gang,dårlig hele svangerskapet,med svangerskapsdiabetes i tillegg.Så håper jeg får kose meg dette svangerskapet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer alle sammen :) jeg er 4+3 i dag termin ca 16 juli og har en gutt på 3 år som er født 23.06.08 fra før, så det blir tette bursdager her også:) nå krysser jeg bare fingrene at alt går som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...