Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 usj. er nå i uke 23 og begynner å se anntydninger til strekkmerker på magen og brystene ALLEREDE tenker at siden jeg har fått disse så tidlig, så kommer jeg vel ikke til å se ut på slutten av graviditeten. smører og smører med oljer og kremer, men ingenting ser ut til å hjelpe. kommer vel til å se ut som en bjørn har klort meg på magen til slutt.. for et klage og syte innlegg-ja jeg vet.. å det er ikke verdens undergang, MEN syns det er kjempe kjipt alikvel...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Hjelper ikke å smøre overhuden når strekkmerker oppstår i underhuden. Dessverre:(
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 I puberteten, ingen nye gjennom 3 graviditeter.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Du må smøre med tran på hele kroppen når du er ferdig å dysje. Tørk det overflødige med et honkle.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 I slutten/etter svangerskapet. Gikk med tvillinger og ble greit stor, men de fleste oppsto etterpå, da jeg raste ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Vet egentlig ikke, har ikke tenkt over det. Men tror det ble noen undr svangerskapene.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Ca 1 uke før fødsel. Har 3 på hver side av magen
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg fikk de siste to uker av graviditeten. Og gikk nesten to uker over.. De er nesten ikke synlige nå, to år etter, men er gravid på nytt og frykter det værste.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Det er lov å bli skuffet når man ser strekkmerker! At man skal være sååå fornøyd med alt bare fordi man har fått til å bli gravid er bare tull. Kroppen endres fort, og man trenger tid til å venne seg til det! Jeg fikk MASSE(!!!) strekkmerker på puppene rundt uke 19, da hadde de vokst fra en middels b cup til en STOR e cup! Men jeg fikk ikke fler etter det på puppa. Jeg har også fått en del på hoftene, magen, øverst på låra, rumpa og en bak kneet faktisk..hehe. Men de fikk jeg ikke før uke 36, så jeg vet ikke hvor mange fler det hadde blitt om jeg hadde gått f.eks to uker over tiden. Men, de på puppa ble med de som kom den uken. Det er plass til flere merker der, men det kom heldigvis ikke mer! On the brightside har jeg fått med meg et "rykte" som sier at de som er utsatt for strekkmerker får mindre rynker når de blir eldre pga elastiteten i huden. Uansett hvor mange merker du får, man blir vant til dem, det tar litt tid, men jeg glemmer at jeg har de innimellom.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 uski puski! siden du allerede har fått i uke 23- så kommer du sikkert til å få masse strekkmerker. bare å forberede seg på det allerede HI!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 så oppmuntrende du er da 21.39!"!!! HI- det går nok kjempe fint:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Fikk strekkmerker to-tre dager etter fødsel.. Faktisk.. Der hadde jeg stått og beundret magen etter vellykket fødsel og vært sjeleglad for at ingen strekkmerker oppstod, men jammen om de ikke kom likevel... Heldigvis kun ca. 4 stk under navlen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 Brystene: 14 år. Hoftene og innsiden av lårene: 15-16 år Undersiden av overarmene og i knehasene: aner ikke, oppdaget for noen år siden at jeg har falmede strekkmerker der også (er helt normalvektig) Er nå 21 uker på vei og har hittil ikke fått noen nye strekkmerker. Kan ikke se at det skal gjøre noen forskjell om det skulle komme flere strekkmerker i samlingen...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg fikk strekkmerker i puberteten, jeg. På pupper, mage og lår... Nå er jeg 7 uker på vei med førstemann og spent på åssen jeg kommer til å se ut etterpå...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #16 Skrevet 27. oktober 2011 Frøken førstegangs: det er jo ikke riktig. De som IKKE får strekkmerker som får mindre rynker. Ikke de som får strekkmerker, de har ikke alltid så bra hudkvalitet. Mye som spiller inn selvsagt men har ikke hørt/lest det du sier..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #17 Skrevet 27. oktober 2011 Fikk strekkmerker under puberteten, og har fått 10 stk på magen nå i uke 22..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #19 Skrevet 27. oktober 2011 Har alltid hatt strekkmerker, i hvertfall så lenge jeg kan huske, ifølge min mor så fikk jeg det rundt tia jeg begynte på skolen, på hofter/håndtak, lår og rumpe.. er som man sier, man blir vant til dem, jeg har i hvertfall ikke noen problemer med de, ikke det at de syntes så mye heller da. Men håper indelig at jeg slipper å få fler under svangerskapet, er fortsatt nok med de jeg har fra før...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #20 Skrevet 27. oktober 2011 Aldri. Og jeg var diiiger! Smurte ikke med noe. Er vel gener, da.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #21 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er inne i uke 33 og har nå fått noen strekkmerker på magen for han ligger så lavt - så nå har jeg klaget til samboer, mamma og pappa samt jordmor om de ;-P Godt å klage litt syns jeg!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #22 Skrevet 27. oktober 2011 Er i uke 34, ikke et eneste til nå! Tar tran, og smører med lotion morgen og kveld. Heller føre var...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #23 Skrevet 27. oktober 2011 Fikk noen få i uke 36 / 37, og en HAUG 6 uker etter han kom ut :(
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #24 Skrevet 28. oktober 2011 Fikk strekkmerker øverst på lårene i puberterten, men ingen strekkmerker under graviditeten, så magen er like fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå