Gå til innhold

Anbefaler ikke majorstuaklinikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare skrive en meld om at dr. Trolle på majorstua klinikken ikke kan anbefales. Var der til tidlig ultralyd og opplevelsen med denne legen var lite hyggelig .... Kanskje ikke slik man skal skrive her, men følte at han ga veldig lite og hadde veldig dårlig pas.kontakt. Kommunikasjoen var fraværende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da jeg har gått hos han med alle tre mine og kjenner sikkert 7 andre som har vært der. Alle skryter han opp i skyene, han er jo fantastisk dyktig....og bryr seg enormt...Hva gikk galt?

Skrevet

Jeg har ved tre anledninger benyttet meg av Majorstuklnikken i Bergen. To av gangene var jeg veldig fornøyd. Ei dame fra statene tror jeg. Enen gangen var det en fraværende/dårlig tid "fyr" der!

Resepsjonisten/asiat - er veldig avmålt og kald. Ikke sikker hun er sur, men gir ikke noe ekstra.'

Og, ellers synes jeg det er bra dyrt for 15min. konsultasjon/3d UL for ca 1300.-

Skrevet

Føltes "gammeldags" og lite service mindet. Kanskje han er ok når alt ser fint ut. Det gjorde det ikke i mitt tilfelle.. Gjorde i for seg jobben sin da han så at det var noe som ikke stemte, men etter den oppdagelsen sa han knapt to ord. Jeg ble naturligvis engstelig og stilte en del spm. Han svarte ikke på noe , men overlot alt til Rikshospitalet. Dermed gikk jeg i fire dager søvnløs og leste meg opp på nettet. Jeg ba han si det han trodde, mye bedre det en å bli møtt med taushet, man tenker uansett det verste. .. Nei takk ! Ikke en gang til !

Skrevet

vi var der på 3d ul for noen uker siden, hadde en utenlansk dame og var super fornøyd med hvordan vi ble tatt i mot.... veldig god pasient kontakt, forklarte og viste mye :0)

så utrolig dumt at du fikk en sånn opplevelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...