Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Tror dere de bruker fødsel/amming som unnskyldning for å ta silikon? Slik kanskje noen bruker graviditet til å putte i seg masse dritmat og ikke trene eller blir virkelig puppene så slaskete??
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Vel...vet ikke andre, men mine så ut som to brukte små te poser. Ville ammet igjen doch, da jeg tror ikke dette hadde med det å gjøre men heller vektøkning og vektnedgang etterpå. Det er en velkjent og dokumentert sak at vevet i brytstet trekkes tilbake etter amming og vekt nedgang, mens huden forblir. Jeg gikk fra en c cup før graviditet til A ( som ble for stor til slutt)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Mine pupper forandret seg ihvertfall fra spretne 75D pupper til hengete 75 DD pupper... ikke gøy. Med BH ser det bra ut, men gud hvor jeg savner de fine sprettpuppene mine! Om disse mammaene (som jeg ikke har lest om...) bruker det som en unskyldning vet jeg ikke, men de fleste får forandrete pupper etter svangerskapet (tror det ikke henger sammen med amming faktisk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå