4skatter Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 I går våknet jeg med magesmerter... gikk på do og begynte å blø, ikke mye men det tok til utover dagen. Var hos fastlegen, som ikke kunne finne hjerteslag, er 9 uker. Sendte meg til sykehuset, og der kunne de heller ikke finne hjerteslag... Og fosteret ser ut som et fosteranlegg, på ca 5-6 uker... Jeg er ødelagt... selv om det er mitt fjerde barn, alle sier, men du har jo tre fra før av... Men hadde så stort ønske om å bli mor for fjerde gang... Har drømt om dette..... Nå har de tatt HCG i går og skal ta igjen i morgen, den var ikke særlig høy i går... Den går sikkert ned i morgen.. og da må jeg forberede meg på det som kommer... Medisinsk eller utskraping, håper egentlig at jeg ikke får velge.. Måtte bare få det ut.. er så utrolig lei meg... Mannen vil ikke ha flere, ville egentlig ikke ha dette barnet heller,men hadde akseptert det... og nå har jeg spurt om vi kan prøve igjen, men fikk blankt nei... er så vondt...
4skatter Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg mistet... på den verste måten, kollapset... Ble kjørt i ambulanse og ble operert i går... mørbanket og trist i dag... Så nå går jeg nok ut herfra igjen enstund... Lykke til alle sammen...
Peispå! Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Skulle så gjerne ha gitt deg en god, varm klem! Er så lite vettugt man kan si når man sørger over ¨å ha mistet. Har hatt 2 MA selv, så de eneste rådene jeg kan gi deg er å la deg selv ta tiden til hjelp, sørg så mye du vil, gråte så mye du må, la mannen ta litt ansvar for de andre barna så du får litt avlastning. Plei deg selv, og kanskje sakte men sikkert vil den sterkeste smerten avta litt. Håper mannen din støtter deg og er litt ekstra god mot deg nå. Ta vare på deg selv!
Dagros med gutt Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 :-( Føler slik med deg! Jeg sitter her akkurat nå, og tror at det samme skjer med meg. Vi hadde ikke planlagt denne, og nå føler jeg litt skyld...for det ser ut til at det går galt. Men; jeg må vente helt til i morgen før jeg får ringe legen... tror det blir en lang natt. Tenker på deg, og skulle også gitt deg en god klem!
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Uff, så forferdelig trist. For å forsvare mannen din litt, kan det kanskje være litt sorg hos han også, og vanskelig å tenke på en til allerede nå? Stor klem fra meg også, ta vare på deg selv!
4skatter Skrevet 1. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2011 Hei, takker for all omtanke... Ble operert og er på bena igjen nå, men føler meg veldig tom. Mannen min har stilt opp 100% og ja, han er i sorg, han ville ikke ha flere og godtok ikke dette svangerskapet.... men hadde akseptert det... Og så miste på denne måten.. Så han sier han har veldig dårlig samvittighet også... Og ja, vi skal prøve igjen, men ikke enda... jeg må komme over dette først... selv om jeg helst skulle blitt gravid nå med en gang... Vi tar tiden til hjelp! Hvordan gikk det med deg som trodde du mistet? Håper du tar feil.... Takker for klemmer... trengte dem virkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå