Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 synes hun ene på unge mødre behandler samboerens datter så dårlig.Blir trist av å høre hvordan hun svarer jenta og snakker om henne.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Hadde det vært min datter så ville jeg tatt en STOR prat med far ang. fars kjæreste og hennes behandling av vår datter. Stakkars barn:(
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Det samme tenkte jeg, men det er så lite konkret å sette fingeren på. Det var bare noe med stemmen og den motviljen hun viste mot datteren hans som traff meg midt i magen. Ikke lett å være den jenta når kameraene er skrudd av og pappa ikke er i nærheten tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg satt å så på programmet i dag (nett-TV) - og prøvde å se etter det dere skriver om. Det var et annet innlegg om akkurat det samme her om dagen. Jeg skjønner seriøst ikke helt hva dere mener jeg! HUn snakket da pent til henne? Jeg fikk ikke inntrykk av at hun var ufin mot henne, eller vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Nei fordi det er ikke direkte eller med stygge ord. Det går på å være litt ovenfra og ned, svare henne kort og tolke det hun sier på feil måte. Kalle henne trassig og vrang når hun ble litt skuffa fordi de skulle i svømmehallen og så var det stengt. Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis det der var min datter i allefall. Og jeg er stemor selv og vet at det ikke alltid er lett. Selvsagt skal en stemor kunne irrettesette barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå