Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Mannen og jeg sliter med forholdet og går til familieterapi, men det eneste hun terapeuten gjør er å gi oss unnskyldninger for hvorfor ting er som de er. Hva pokker hjelper det da. Hun må jo hjelpe oss til å kommunisere sånn at vi unngår at det blir mer problemer av det. Store deler av problemer vårt er jo at vi ikke snakker sammen om ting og når det først kommer opp så eksploderer det fullstendig. Forrige uke skulle vi ha hver vår time alene. Jeg hadde min og sitter igrunn igjen med følelsen av å bli proppa full av svada. Mannen reiste ikke til sin time av visse grunner. Etter det har vi ikke vært der og vet ikke helt om vi skal dit igjen heller. Noen tips til hva vi kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Unnskyldningene er kanskje ment for at dere skal få innsikt i hvorfor dere ikke snakker sammen, og slik forsøke å endre atferd og unngå fellene? Uansett, tror det er ganske vanlig å ikke ha kjemi med terapeuten. Bytt, eller si det til henne at dere ikke føler at terapien fungerer, omhun kan endre form og innhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå