Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Gutten min på 13 mnd har vært yk siden barnehadestart i september. Eller, vi har hatt en Drop in funksjon i barnehagen. 2 dager på, og 4 av.. Nå har han lungebetennelse.. Ja, jeg har fått med meg at barnehagestart er hardt, og at de er mye syke.. Men HELE tiden? Til og med staben i barnehagen har komentert det. Jeg har ikke tenkt noe videre over det før nå, og nå syns jeg virkelig han har fått dosen sin. Men, så har jeg begynt å tenke å grusomme diagnoser. Det fordi jeg finner symmptomer som passer. Han har forstørrede lymfeknuter, på ene siden av halsen, han er blek, og har null matlyst. Er så forferdelig redd han har leukemi, eller enda værre; Malingt lymfom.. I går fikk jeg truet legen min til å rekvirere blodprøver slik at jeg får svar på dette her. For dette er helt uutholdelig. Pappan er kjempe sint for at jeg tenker slik; " Så uflaks i livet har jeg ikke!! " er eneste han sier.. Men, disse sykdommene rammer desverre endel barn. Og om ikke han er en ulykkes fugl, så er jeg det. ;-/ Har saumfart nettet for å finne symptomer han IKKE har for å roe meg ned, men jeg ender bare opp mer vettaskremt, da jeg gjerne kjenner igjen andre ting. Blodprøvene ble tatt i dag, så det er ikke mange dager før svaret foreligger, men timene er så lange.... Så, hvorfor skriver jeg her? Har vært livredd dette Anonymforumet, og frykter vel egentlig bare eder og galle fra grinebitere som må gjøre livet surt for andre.. Men håper likevel det finnes noen, som har hatt barn med MASSE sykdom, og gjerne det samme, som IKKE har vært alvorlig syke.. Håpet liksom det kunne være astma, men ettersom han er så blek så stemmer liksom ikke det heller..? Om jeg ikke får svar, så fikk je iallefall lettet litt på trykket. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Første barnet, ja? Slapp av. Det er sånn i perioder.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Første barnet ja, og jeg visste at det ventet oss mye sykdom ved barnehagestart. Men når bhg-ansatte påpeker det? Har desverre funnet han uten votter og ull i barnehagen ute ved henting opp til flere ganger, og det hjelper jo ikke på immunforsvaret. Men uansett takk for svar. :-) Men, blir de så bleke ved barnesykd. da? Han har allerede hatt 4 og 5 barnesykdom. Munn, fot og håndsyken, utallige halsbetennelser, og nå lungebetennelse! Er dette vanlig altså...? Da blir det ikke flere barn her i gården. :-/ Joda. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 noen barn er mer utsatt for bakterier enn andre, og det kan vaere derfor din sønn er saa mye syk... kanskje har hen heller ikke vaert mye sammen med andre barn før han startet i bhg heller.. Det er jo heldigvis helt normale sykdommer han har faatt da, forstaar at du blir bekymret, men tror ikke du trenger aa vaere redd! han er mye syjk dette halvaaret, og etter jul og i flere aar fremover er han kanskje frisk! Og det er alltid de minste som faar gjennomgaa mest... de bruker jo munnen til aa undersøke alt... synes det er bra du fikk legen til aa ta prøver, for du er jo som du sier bekymra.. men jeg synes ikke du her noen grunn til aa vaere veldig bekymra... tenk at du ville sjekke for de sykd pga at du ville utelukke at det var det... slapp av, det ornder seg!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Godt å høre.. Stakkar liten. Også så hjelpesløs en føler seg.. :-( Blir forferdelig godt å få svar på prøvene, uansett svar. Men det er vel gjerne ikke så svart som jeg maler det. Hjelper jo heller ikke at man er sykepleier heller. ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Datteren min var syk hele tiden det første halvåret. Grusomt? Ja, men det går over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå