Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Gi meg dine BESTE tips!! Har så lyst til å få det unna fort, samtidig som det blir rent og pent
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Skru av DIB og begyn i med bøtte og klut i en ende. Det som tar tid er å sjekke DIB hvert 5. minutt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Haha, er på jobb for øyeblikket. Skal vaske raskt og effektivt når jeg kommer hjem og ikke sitter på nettet hele tiden HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Sørg for at det er ryddig før du begynner. Det som tar tid er å flytte på alt rotet
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 innbiller meg at det gaar fortere naar jeg bruker sprayflasker.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Her funker det best å rydde først. Veldig mye lettere å vaske etterpå da ;P
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Syns det er så kjedelig å vaske alle hjørner på samme dag, særlig hvis det står noe i hjørnene. Så i det siste har jeg flyttet ting fra et par hjørner når jeg likevel er i rommet, og tørket der med papir eller klut. På denne måten kommer man rundt hele huset,men uten følelsen av å gjøre storrengjøring. Det kan sammenlignes med noen jeg hørte om, som malte en vegg hver sommer. På den måten slapp de en ekstrem malesommer, men de ble jo nødt til å male hver eneste sommer...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 * Rydd først * Tørk støv og overflater * Støvsug gulv * Vask gulv * Vask badene Om du vasker f eks hver uke, så vil du ikke bruke så lang tid hver gang Og dersom du gjør det på morgenen, etter 2 kopper kaffe og 1/2 liter vann og INGEN frokost, så er det SKIKKELIG fatburn ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå