Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg får utslett støtt som samsvarer med Lupus, men de blodprøvene jeg tok var helt fine. Stress og påkjenninger gjør at utslettet kommer. Og Lupus kan utløses av stress, noe jeg har hatt mye av. Jeg har skrevet utslettet på "stresskonto" uten noe mer, men legen min er ikke helt enig i det. Jeg vi så klart ikke ha Lupus, men..... Noen som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Kan lite om dette, men har selv antistoffer i blodet som tyder på latent Lupus. Som jeg har skjønt det er det vel mange andre symptomer enn bare utslett? Håper for din del at utslettet kommer av noe helt annet. Har ei søster med Lupus, og unner ingen å få det...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Det som gjør at legen ikke helt gir seg, er at jeg i sommer hadde det typiske sommerfuglutslettet i ansiktet. og i tillegg små sår på typiske steder på kroppen. Men jeg har forstått at der er grader også av Lupus. Nei, jeg skriver det på konto for tilfeldig stressutslett foreløpig. Har slektning med Lupus(noe legen også hengte seg opp i), så jeg ser jo mer hva det er enn bare navnet. Har nyere sår på brystkassen akkurat nå, og de har vel vært ganske konstante det siste året. Armer og legger har også sår, men de er gamle etterhvert. I ansiktet var kun et par måneder i sommer, men da helt typisk for Lupus utfra bilder jeg har sett. Men blodprøvene var fine på sensommeren, så jeg håper jo det ikke er Lupus HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Minte om ei venninne av meg. Hun har vært hypokonder hele livet, og siden jeg ble kjent med henne på vgs for 7 år siden, har hun hatt omtrent alle kvinnelige sykdommer det er mulig å ha, hun mener også at hun har lupus nå. Om legen sier at du ikke har det, så aksepter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå