elin Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg legger ut denne igjen, jeg. I tilfelle noen ikke har sett den. http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article707993.ece Elin
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Liker ikke den nye profilen dersom hvem som helst kan få oversikt over når jeg sist logget inn, og egentlig over alle innleggene mine. Ellers ser det greit ut, ganske likt som før. Holder meg konsekvent borte fra barn i magen fordi jeg synes at den orange fargen er helt forferdelig, og ikke tåler siden av den grunn, men det slipper jeg heldigvis på dib.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Ellers litt teit med bilde på innlegg, slik jeg forstår det. Vi får se om jeg kommer til å like det, eller om dere går ned på samme nivå som Babyverden, da gidder jeg ikke mer, tror jeg.
elin Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2011 Hei anonym. Takk for tilbakemeldingen. Når det gjelder sist innlogget, så står det på profilen din også i dag. Så den endringen blir ikke så stor. En liste over innleggene dine kommer, men ikke listen over innleggene dine som du har postet anonymt. Det med fargen får jeg dessverre ikke gjort noe med nå, siden den profilen er laget for lenge siden. Men jeg tar det med, så kanskje vi kan gjøre noe med den en gang? Og bra da at du kan være på Din baby! Håper det ga deg noen svar. Hilsen Elin.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Nei, sist innlogget står bare på profilen dersom man oppdaterer den eller går inn på den selv, gjør man ikke det, står det ikke når man sist var innlogget. Bare til informasjon. Ja, det med fargen går fint for meg, for jeg bare dropper bim, men det var jo ikke helt heldig farge.
elin Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2011 Hei anonym. Angående bilder så blir det et bilde per profil, og det bildet følger innleggene dine. Men du behøver ikke å ha bilde der, du kan ha avataren som ligger inne. Hva tenker du på når du sier "samme nivå som Babyverden"? Litt usikker her.. Jeg håper dette blir en løsning som alle kommer til å like. Elin
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 For å være ærlig så liker jeg ikke de nye sidene foreløpig. Det beste nå er enkelheten, at det er rent tekstbaserte sider (utenom reklamen som kan skjules ved å henge et ark over den delen av skjermen). For meg er alt av bilder, ulike skrifttyper og symboler en uting.
Gjest sug lut Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Hvordan kommer en faktisk tråd til å se ut, Elin? Har du en mock-up på det også?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Enig, bilde på innlegg er slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Skriver under på den. Synd at det enkle blir så mye mer avansert, med slitsomme profiler og bilder.
Hufsla Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 vil snarveiene til anonym og skravle bli borte? Jeg synes det så veldig fint ut, veldig fornøyd med å beholde fargen på dib :-D Blir spennende å se :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Hmm jeg vet ikke men mye av grunnen til at jeg liker meg her for her slipper jeg å se på" alle dilldall ting" folk har på profilen sin. At det er enkelt setter jeg veldig pris på. Men man skal jo prøve før mann dømmer da.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Helt enig ang. det med farger. Er veldig glad for at dere ikke skifter farger på Dib, for klare ikke den oransje fargen på bim. Eller ser det greit ut. Dere får nok tilbakemeld. etterhvert når siden er utprøvd.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 P.s håper vi som fortsatt vil være anonym, kan være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå