Gå til innhold

Min datter er syk og bf gir blanke f....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære datter på 2 år har vært syk i 3 mnd nå. Mye hoste og forkjølelse, samt endel endrede blodverdier. Hun sover mye og er under full utredning nå. Men hun er jo som 2-åringer flest: leker til tross for sykdom. Uansett, føler at vi er i trygge hender på sykehuset.

Men legen ville at vi skulle liste opp hvilke sykdommer som var belastende på hver av familiesidene. Jeg har forsøkt å få tak i bf (han har ikke sett barnet, og svarer sjelden eller aldri på kontakt) for å få vite hva som er på hans side.

Men nei da, han bryr seg null om barnet sitt. Visste jo at han var en fjott, men at han kunne være så fæl hadde jeg ikke trodd. Det er jo tross alt hans egen datter som er syk. Nei, han er nok mer opptatt av at den nye flammen skal skjermes fra oss (hun er meget sjalu). Uff, mye rot, men godt å få ut sinnet......på en måte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta kontakt med moren eller faren hans? Forklare situasjonen.. De er sikkert mer enn behjelpelige?

God bedring til jenta di!

Skrevet

Jeg hadde bare gitt en god F.... i far og gått til farmor ;) Ofte lettest å få svar derfra :)

Jeg har levd i snart 20 år med en syk djevel til far(min "gamle, gode eks" ;)), så jeg har en del erfaring.

Men du bør ikke ta opp hva far gjør og ikke når du snakker med farmor. Du bør heller bare si at du tenker hun vet mest om dette, og at det er grunnen til at du kontakter henne i denne situasjonen, for hun vet nok mer om helsen lenger bak i slekten, og også hva som er vanlig i slekten i dag av helseproblemer.

Skrevet

Takk for svar damer.

Jeg kan prøve å kontakte farmor og farfar. De har hemmelig nr og jeg har det ikke, men jeg har adressen deres. Men tror ikke det hjelper. De har til dags dato aldri svart på en eneste henvedelse fra meg, selv om jeg har sagt at situasjonen mellom meg og far ikke er et tema.

Men må jo bare prøve enda en gang

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...