Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Og de skulle kommet på tirsdag :@ Flere som ikke har fått? Har prøvd å ringe nav her jeg bor, men får beskjed om å ringe senere pga de er opptatt?!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Har du lest det som sto under datoene? Foreldre- og svangerskapspenger utbetales etterskuddsvis, og skal være på konto innen siste virkedag i måneden. Refusjon til arbeidsgiver skal være på konto innen den sjette i påfølgende måned.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jaha? Så derfor får jeg denne mnd ikke pengene når jeg skal når jeg har fått det de siste 5 mnd?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jo du får de når du skal. Som det står på siden deres og som det sto i vedtaket ditt skal de være på konto inne siste virkedag i mnd. Noe som denne mnd er på mandag den 31.oktober.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor står det da at i oktober så er utbetalingsatoen den 25.? Nav ber faen meg om å bli misforstått, og at folk skal bli sinte på dem.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 helt enig med deg.. de må gjøre seg veldig mye klarere på enkelte ting syns jeg:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 På grunn av at de begynner utbetalingene da.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg skjønner frustrasjonen din (jeg fikk også foreldrepenger av NAV), men det er som de andre her skriver: Pengene skal være på konto innen siste virkedag i mnd. Det er på mandag i oktober.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 ber om å bli misforstått? hvis folk begynner å lese vedtakene sine så er det ikke så mye å misforstå.. men er jo greit å ha noen å skylde på.. og nav får jo skylden for alt..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Nav ber om å bli misforstått og at folk skal bli sinte på dem??? Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese vedtaket ditt så står det at pengene skal utbetales innen siste virkedag hver mnd. i dag er det 27. Hva er det du ikke forstår???? At du tidligere har fått pengene tidligere er jo bare bonus, og du burde være fornøyd med det fremfor å si at nav ber om å bli misforstått. Hadde du vært mer fornøyd om du fikk pengene 30. eller 31. HVER måned? Og har det slått deg at nav får enda mer saksbehandlingstid når de må bruke tid til å svare på telefon det du kan lese i vedtaket ditt? Hva er det du skal ringe nav om når det står at pengene skal komme innen siste virkedag? Noen må benytte enhver anledning til å slenge dritt om nav, selv når nav faktisk ikke gjør noe feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå