Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe Hipp eller NAN sin MME til mini. Har dere erfaring med disse? Hva brukte dere? Jeg brukte NAN til førstemann, men han gulpa som et uvær. Om det kom av NAN eller ikke vet jeg ikke, for vi prøvde ikke noe annet.
Desembernisse Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Hei! Med nr en brukte vi kun nan, og han gulpet som et uvær.... Med nr to startet vi med nan og også hun gulpet veldig. Ble tipset om HIPP og hun sluttet nesten å gulpe, så etter det har vi brukt hipp og kommer sikkert til å bruke det på nr 4 som kommer i desember/januar. Synes også hippen lukter mindre en nan.
mor88venternr3 Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Hipp er det beste. Begynte selv med nan til snuppa og hun var hard i magen. Men etterhvert når søstra mi fikk barn å måtte begynne med erstatning så brukte hun hipp å anbefalte det.. Så hvis jeg må til med erstatning denne gangen også så er jeg ikke i tvil om at hipp er tingen. Mye bedre for magen til ungene )
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2011 Takk. Da kjøper jeg inn en pakke med Hipp og ser om mini liker der. Men jeg har hørt at mange har hatt problemer med at hipp har klumpet seg. Har dere merket noe til dette? At pulveret ikke løser seg opp skikkelig?
Novadona Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 jeg mener å huske at NAN ikke skummer slik, dersom du har pulver. Greit å unngå bobler i flasken, slik at mini får mindre å jobbe med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå