Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 jeg er slank, men har kjøpt en slik midjeformer fra lindex i håp om å få heeeelt flat mage og det fikk jeg! MEN...den er jo LITT ubehagelig da og jeg lurer på om spilene i denne kan skjære gjennom stoffet og treffe meg i puppa haha...litt av et spm:P men den går jo helt under puppa og når jeg sitter så ser jeg for meg at det bare PLOFF rakner og går gjennom huden:P noen som har et like teit svar på dette?
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg regner med at det er helt vanlige plastspiler i den. Disse vil IKKE kunne skjære deg i puppene, hehe..men det kan gå høl på sømmene og spilene kan komme ut, da vil det evnt gnage litt, men de vil ikke bare sprette ut å stikke deg i puppen. Hihi
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 hehehe okei bra å høre!Så for meg enda mere skrekk på halloween feiringa:P ekte blod kanskje;) haha...uff noe lurer man på ja;) men takk kjære deg:D
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Hahahaha... *Poff* og *floff* og no more pupper :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå