lisletitta Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 om en times tid skal jeg og samboer en tur på sykehuset på Ordinær UL! I følge terminkalkulatoren på BIM så er je 17+4, men i følge Jordmor er jeg 18+2 så blir spennans å se hvem som har rett Har også en stoor følelse på at det ligger en liten guttababy inni dere så får håpe vi får vite mer eller mindre sikkert i dag! Og selvfølgelig at den er frisk og rask
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Så gøy! Bar på ul i dag vi også! Termin stemte med det legen skrev. Er også 18+2 i dag Fikk du vite kjønn? Vi venter en liten gutt
lisletitta Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2011 Terminen min stemte ikke med det jordmor sa, men en dag forbi den på BIM så termin 2.April og 18 uker i morgen. Fikk en masse bilder og en kjempehyggelig dame! Kjønnet var litt vanskelig å se fordi den lå med rumpa ned med blæra mi, men hun mente svakt at det var en liten jente inni der, men kunne ikke si helt sikker siden den lå så ubeleilig, men fotogen var den og hadde en skikkelig avslappet stilling, minnte meg litt om de tvillingene på reklame som synger "Her blir det liv, rai, rai" Var veldig morro å se på!
Fru.Vestavind Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Å, det er kjekt med UL! Det var vi på i dag og;) Gratulerer med flott frisk baby! Vi ventar ein liten gut, jordmor var ikkje litt i tvil ein gong: "nei, denne her går det ikkje ann å ta feil av!" Hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå