Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Trenger litt hjelp av dere som er erfarne på dette området! Hva er dine beste tips og råd? Skal på et intervju i en barnevernsinstitusjon.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 kle deg rent og pent, men ikke overdriv sminke... bruk klær som er relevante til jobben. ikke røyk rett før, lukt godt, ta deg en mintpastill Smil, og vær åpen og imøtekommende! tenk over hvorfor du ønsker den jobben hvilke kvalifikasjoner du har ifht stillingen hvilke kvalifikasjoner du evt ikke har ifht stillingen hvem er du? Hvordan takler du stress? Hvordan takler du evt å jobbe med eldre/yngre mennesker... LYkke til!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Hei Har nylig vært i intervju selv og fikk følgende spørsmål Fortell kort om deg selv. Hvorfor jeg ønsket å jobbe med yrket? Hvorfor jeg valgte å søke hos de? Hva kan jeg tilby? Hvem er jeg i en gruppe? Hvor rask er jeg til å løse oppgaver? Deretter fikk jeg en presentasjon. Lykke til, det kommer nok til å gå bra. Hvis du føler deg stresset og har litt tid før møtet, gå deg en tur eller jogge/trene. Da får du klarnet hodet og senket skuldrene litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå